?>?> قم کاندیدای پاکیزه‌ترین شهر کشور | قم نیوز
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 21201

قم کاندیدای پاکیزه‌ترین شهر کشور

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی و امور شهری شهرداری قم گفت: بهبود خدمات شهری و کاندیدا شدن قم برای انتخاب به عنوان شهر نظیف کشور در نوروز، نتیجه توجه به نظرات مردمی و عمل به آنهاست.
قم کاندیدای پاکیزه‌ترین شهر کشور
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به مردم‌محوری برنامه‌های شهرداری قم اظهار کرد: در این راستا، جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات مردمی و استفاده از نقطه نظرات آنها در راستای بهینه‌سازی مجموعه عملکردها و ارائه خدمات مطلوب نقشی اساسی دارد.

وی افزود: سال گذشته و پس از پایان طرح نوروزی، فرم‌های نظرسنجی که توسط شهروندان و زائران تکمیل شده بود مورد ارزیابی قرار گرفت تا انتقادات، پیشنهادات و در مجموع، میزان رضایت‌مندی آنها از خدمات ارائه شده در شهر قم احصا شود.

معاون هماهنگی و امور شهری شهرداری قم با بیان اینکه این فرم‌ها در بخش‌های مختلف نظرات مردمی را جمع‌آوری کرده است، گفت: پیش از شروع فعالیت ستاد بهار فاطمی ویژه نوروز ۹۳، مجموعه‌ای از پیشنهادات و انتقادات برآمده از بررسی‌های آماری فرم‌های نظرسنجی در اختیار اعضای ستاد قرار گرفت تا بر آن اساس اقدام به برنامه‌ریزی برای سال جدید کنند.

وی ادامه داد: سعی بر این بوده که نقاط ضعف جبران، پیشنهادات خوب اجرایی و نقاط مثبت تقویت شوند که در این زمینه موفقیت خوبی حاصل شده است.

اصفهانیان‌مقدم خاطرنشان کرد: بهبود خدمات و رضایت حداکثری زائران و شهروندان از مجموعه خدمات ستاد بهار فاطمی ۹۳ و نیز کاندید شدن قم برای انتخاب به عنوان شهر نظیف کشور در نوروز، نتیجه توجه به نظرات مردمی و عمل بر اساس آنهاست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfy0d0.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما