پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 42198
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تاکید کرد

لزوم توجه به تمهیدات امنیتی در مراسم محرم و صفر/ برگزاری مراسم سالروز قیام امام خمینی(ره) در روز سوم امام حسین(ع)

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به تقارن سالروز قیام امام خمینی(ره) در سال 42 با روز سوم محرم گفت: به این مناسبت برنامه‌ریزی انجام شده که هیئات مذهبی در این روز در میدان روح‌الله گرد هم آمده و به عزاداری ‌بپردازند.
لزوم توجه به تمهیدات امنیتی در مراسم محرم و صفر/ برگزاری مراسم سالروز قیام امام خمینی(ره) در روز سوم امام حسین(ع)
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در نشست هماهنگی برنامه‌های محرم و صفر که در استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه امروز کشور ما با تهدید‌های گروه‌های معاند و تکفیری مواجه است که به دنبال انجام عملیات‌های مخرب و ایجاد هرج و مرج در کشور هستند، اظهار کرد: در این شرایط حفظ امنیت و آرامش در استان بسیار مورد توجه و تاکید است و امسال این حساسیت و توجه باید بیشتر از قبل باشد.

وی با اشاره به اینکه قم بیشترین ضریب تهدید را در کشور به خود اختصاص داده است، بیان کرد: در این شرایط باید با توجه به هشدارهای امنیتی تدابیر لازم برای برقراری آرامش و امنیت مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) برقرار شود.

استاندار قم ادامه داد: قطعاً اگر موارد و تمهیدات اندیشیده شده به صورت کامل انجام شود بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های امنیتی علیه مردم خنثی می‌شود و تا امروز نیز در این زمینه اقدامات اثربخش و مهمی انجام شده است.

صادقی گفت: همه باید بدانیم امنیت کشور به لطف خدای متعال، تدابیر رهبر انقلاب و مرهون خون‌های شهدا است و ایثارگری‌های سربازان گمنام این سرزمین با عنایت امام زمان(ع) باعث شده توطئه‌های دشمنان برای ناامن کردن ایران اسلامی محقق نشود و این کشور امروز در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تقارن سالروز قیام سال 42 با روز سوم محرم را مورد توجه قرار داد و گفت: به این مناسبت برنامه‌ریزی انجام شده که هیئات مذهبی در این روز در میدان روح‌الله گرد هم آمده و به عزاداری ‌بپردازند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjf0o.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما