يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 42253
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم مطرح شد

تصویب 8 طرح کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان قم/ تاکید استاندار قم بر بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه‌های تخصصی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به تصویب 8 طرح در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بر ضرورت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه‌های تخصصی تاکید کرد.
تصویب 8 طرح کارگروه امور زیربنایی و توسعه استان قم/ تاکید استاندار قم بر بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه‌های تخصصی
به گزارش قم نیوز،سیدمهدی صادقی در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، بر ضرورت تلاش کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد.

وی این کارگروها را محل مناسبی برای طرح و بررسی مسائل اساسی استان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی عنوان و تصریح کرد: عملیاتی کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در گرو تلاش و جدیت همگانی است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مسائل کارشناسی در مورد صدور مجوزهای مربوط به ساخت و ساز و احداث مجتمع‌های صنعتی افزود: در این زمینه باید مطالعات کارشناسی کاملی صورت پذیرد و برای کسب نتایج به موقع در مورد طرح‌های صنعتی در استان، تعریف زمان‌بندی منطقی در پروژه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

سیدحسن رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات شورای برنامه‌ریزی و شورای اقتصاد مقاومتی استان گفت: تمام اعضا در کارگروه‌های 13گانه این دو شورا باید با جدیت در جهت تهیه گزارش‌های کارگروه‌ها برای ارائه در صحن شورا اهتمام لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است، در این جلسه هشت طرح از طرح‌های مورد بررسی کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی و کمیته‌های فنی به تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfm0dj.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما