سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 42293
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم عنوان کرد

تحقق عملی شعار همدلی و همزبانی بین دستگاه‌های اجرایی استان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم تحقق عملی شعار همدلی و همزبانی در استان را از اولویت‌های کاری عنوان کرد و گفت: سعی شده با رفتار عملی در جهت تحقق این سیاست در حوزه‌های رفتاری، گفتاری و عملکردی به نقطه مطلوبی دست پیدا کنیم.
تحقق عملی شعار همدلی و همزبانی بین دستگاه‌های اجرایی استان
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در جلسه مشترک شورای اداری استان و فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی قم، تحقق عملی شعار همدلی و همزبانی در استان را از اولویت‌های کاری عنوان کرد و گفت: سعی شده با رفتار عملی در جهت تحقق این سیاست در حوزه‌های رفتاری، گفتاری و عملکردی به نقطه مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک هر موفقیتی حاصل همدلی، همزبانی و پیگیری مستمر برای رسیدن به یک هدف است و ما در مسیر خدمت به مردم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها بهره‌ برده و با این روش مسیر را ادامه خواهیم داد.

استاندار قم امکان بروز خطا و اشتباه در حوزه‌های عملکردی را ممکن دانست و بیان کرد: نگاه جامع به منافع عمومی می‌تواند موجب دقت عمل بیشتر در انجام کارها شود و در این صورت همه می‌توانیم به صورت یکپارچه با احساسی واحد به پیگیری اهداف ترسیم شده برای خدمت بهتر و مفیدتر به مردم تلاش کنیم.

صادقی افزود: لازم به ذکر است که بیشترین حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از مجموعه استان از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی بوده و نیروی انتظامی نیز تلاش‌های گسترده‌ و خستگی ناپذیر برای برقراری امنیت در استان داشته‌ که تمام این تلاش‌ها به برکت فرهیختگی فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته و حضور به موقع و پر قدرت پلیس، امنیت و آرامش را در استان برقرار کرده است.

صادقی در پایان به همدلی و همراهی دستگاه‌های استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا این فرهنگ عمومی را در استان جاری کرده و حرکتی بزرگ و ماندگار را در کارنامه استان ثبت کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjt8ex.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما