سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 38265
منبع : خبرگزاری فارس

دو و میدانی‌کار قم قهرمان ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی‌کار قم بار دیگر در رشته پرش سه‌گام بالاتر از دیگر رقبای خود سکوی نخست و عنوان قهرمانی دو و میدانی ایران را کسب کرد.
دو و میدانی‌کار قم قهرمان ایران شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیمی متشکل از بهترین‌های دو و میدانی قم به رقابت‌های سال 1395 آغاز فصل دو و میدانی ایران اعزام شده است، در روز نخست این پیکارها مقام قهرمانی و نشان طلای رشته پرش سه‌گام نصیب تیم هیات دو و میدانی قم شد.

این در حالی است که به نمایندگی از هیأت دو و میدانی استان قم هفت چهره شاخص برای کسب مدال از رقابت‌های آغاز فصل دو و میدانی ایران با حریفان خود به رقابت می‌پردازند و نخستین مدال‌آور میلاد دریساوی بود که در رشته پرش سه‌گام بار دیگر سکوی نخست ایران را از آن خود کرد.

دریساوی بعد از نتایج درخشانی که در مسابقات سال‌های اخیر دو و میدانی قهرمانی کشور، رقابت‌های جام فجر و چند میدان بین‌المللی به دست آورد، یک بار دیگر برای تیم قم از رقابت‌های آغاز فصل دو و میدانی ایران مدال کسب کرد تا بخت اصلی ورزش قم برای المپیکی شدن نیز بماند.

میلاد دریساوی در رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور در ماده پرش سه‌گام عملکرد بسیار خوبی داشت و بار دیگر بالاتر از سایر مدعیان این رشته صاحب عنوان نخست شد تا مدال طلا را به خود اختصاص داده و نخستین طلایی تیم قم لقب بگیرد.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی‌ کشورمان، مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی مردان ایران با حضور چهره‌های شاخص از استان‌های سراسر کشور در رشته‌ها و مواد مختلف به میزبانی هیات دو و میدانی استان فارس برگزار می‌شود.

مجموعه ورزشی تختی شهر شیراز میزبانی این رقابت‌ها را انجام می‌دهد و در روز نخست میلاد دریساوی در ماده پرش سه‌گام با ثبت رکوردی به میزان 16 متر و هشت سانتیمتر دیگر رقبا را پشت سر گذاشت و بدین‌ترتیب عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

در این رشته بعد از نماینده شایسته هیات دو و میدانی استان قم که همچنان در پرش سه‌گام بی‌رقیب است، وحید صدیق از تیم هیات دو و میدانی استان مازندران با رکورد 15 متر و 84 سانتیمتر بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و هادی مداحی از گلستان با رکورد 14 متر و 85 سانتیمتر به مدال برنز دست یافت.

میلاد دریساوی در حالی این موفقیت ارزنده را به دست آورد که در رشته پرش طول نیز تخصص دارد و همواره در رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی در این رشته نیز به میدان رفته و در این دوره نیز به عنوان نماینده هیات دو و میدانی قم با حریفان رقابت می‌کند تا شانس خود را برای کسب مدال بیازماید.

این در حالی است که تعداد هفت دو و میدانی‌کار به نمایندگی از هیات دو و میدانی استان قم برای کسب مدال از رقابت‌های آغاز فصل دو و میدانی ایران با حریفان خود در مواد پرش طول، پرش سه‌گام، پرتاب وزنه، 400 متر،‌ 400 متر با مانع، 200 متر، 400 متر، پنج هزار متر، 10 هزار متر و پرتاب وزنه به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdkx0s.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما