دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 36834
با پایان رقابت نزدیک به 200 کاراته‌کا

برترین بانوان کاراته‌کا در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: چهره نفرات برتر تمام رده‌های سنی مسابقات کاراته قهرمانی استان قم در آستانه رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مشخص شد.
برترین بانوان کاراته‌کا در قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های کاراته قهرمانی استان قم بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت کاراته به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و در آن نزدیک به ۲۰۰ کاراته‌کا برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه دادند.

مسابقات قهرمانی کاراته استان قم با توجه به اینکه پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پیش‌روی آنها قرار دارد جنبه انتخابی نیز داشت و با جدال کاراته‌کاهای ۲۰ باشگاه در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید.

شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها در تلاش برای کسب سکوهای برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز در سه بخش کومیته، کاتا و اجرای تکنیک با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام نفرات برتر برای تشکیل اردوهای تیم منتخب قم انتخاب شدند.

مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان قم با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سوی هیئت کاراته از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید و در پایان رقابت‌های بخش اجرای تکنیک، در رده سنی خردسالان نازنین زهراپور به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه هستی اکبری به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و صالحه کهنوجی نیز عنوان سوم را کسب کرد.

در بخش کاتا و در رده سنی خردسالان عنوان قهرمانی به آمنه رضایی رسید، نازنین صفری در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد و فاطمه یزدانی رتبه سوم را به دست آورد، ضمن اینکه در کومیته فاطمه یزدانی قهرمان شد، الهه جعفری و زهرا اخویان مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های این دوره در بخش کاتا رده سنی نوجوانان با قهرمانی محدثه حسینی به پاپایان رسید و فاطمه کریمی‌نیک نایب قهرمان شد، در حالی که ریحانه صفری، فاطمه‌زهرا جمالی‌زاده و ریحانه خلج در رده سنی نوجوانان عناوین برتر بخش کومیته را از آن خود کردند.

با پایان رقابت‌های رده سنی جوانان و بزرگسالان، پریسا ایرانی‌خواه در بخش اجرای تکنیک به مقام قهرمانی رسید، در رشته کاتا زهرا بیرامی به عنوان نخست دست یافت و فاطمه محمدی نایب‌قهرمان شد و در بخش کومیته فاطمه فخاری، مریم یعقوبی و رضوان نوری سکوهای اول تا سوم را به دست آوردند.

بخش اجرای تکنیک در رده سنی نونهالان با قهرمان فاطمه حسنی به پایان رسید، ضمن اینکه فاطمه کهنوجی نایب قهرمان شد و در رشته کاتا سمیرا صفا در مکان نخست ایستاد و مینا صفرزاده و نگین سیاه‌لویی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و در بخش کومیته رده سنی جوانان و بزرگسالان ستایش موقری، فاطمه عبداللهی و فاطیما قازان سکو‌های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و در پایان با حضور مسئولین هیئت کاراته استان قم از برترین‌ها تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdoj0s.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما