پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 12779
در رده های سنی جوانان و بزرگسالان

بانوان قمی به پنج مدال کاراته کشور دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: تیم اعزامی بانوان قم به پیکارهای کاراته قهرمانی کشور موفق به کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز این پیکارها شد.
بانوان قمی به پنج مدال کاراته کشور دست یافتند
به گزارش قم نیوز، رقابت های کاراته سبک های آزاد قهرمانی بانوان کشور با شرکت چهره های شاخص از استان های مختلف در حالی برگزار شد که سهم بانوان کاراته کای اعزامی قم به این مسابقات کسب پنج نشان طلا، نقره و برنز بود.

در این مسابقات کاراته کاهای شرکت کننده در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که هر پنج مدال تیم اعزامی بانوان استان قم در رشته کومیته به دست آمد و در بخش کاتا توفیق چندانی نصیب کاراته کاهای قمی نشد.

کاراته کاهای مدعی کسب عناوین برتر در این دوره از مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مسابقه دادند که سرانجام سه مدال در رده سنی بزرگسالان و دو مدال نیز در رده سنی جوانان قسمت تیم اعزامی بانوان کاراته قم شد.

در رده سنی جوانان که مسابقات آن در اوزان منهای ۴۵، ۵۰، ۵۵، ۶۰ و به اضافه ۶۰ کیلوگرم برگزار شد، دو نشان برنز در اوزان منهای ۴۵ کیلوگرم و به اضافه ۶۰ کیلوگرم حاصل تلاش تیم اعزامی کاراته بانوان قم به این رقابت ها بود.

در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم رده سنی جوانان این دوره از پیکارها مهسا حسین خویی نماینده تیم اعزامی بانوان سبک های آزاد کاراته قم بود که در نهایت بعد از مینا یوسفی نماینده تهران و سحر یزدانی کاراته کای تیم کرمان به مقام سوم دست پیدا کرد.

در وزن به اضافه ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان نیز مینا پوربابایی از تیم کاراته بانوان سبک های آزاد استان قم بعد از زهرا مددی زاده از تیم کرمان و هاجر حسینیان از تیم بانوان کاراته فارس به مقام سوم دست یافت و صاحب نشان برنز شد.

در رده سنی بزرگسالان این مسابقات و در حالی که مسابقات در اوزان منهای ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم به انجام رسید، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم هاجر اوتادی با وجود شایستگی های زیادی که برای کسب مدال های طلا و نقره داشت سرانجام بعد از فهیمه دباغیان از تهران و صوفیه جانباز از کرمان در مکان سوم ایستاد و برنز گرفت.

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم این پیکارها تنها نشان طلای تیم اعزامی کاراته بانوان قم به دست آمد و طی آن چهره سرشناس سال های اخیر کاراته بانوان قم در سبک های آزاد یعنی الهه عزیزان توانست بالاتر از رقبای تهرانی و کردستانی خود به مدال طلا دست یابد.

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم حسنا محمدی از تیم بانوان قم بعد از نمایش قوی و پرقدرت در مراحل مختلف گام به دیدار نهایی گذاشت اما در تلاش برای کسب مدال طلا مغلوب زهرا سبزرعلی از تیم بانوان تهران شد و به مدال نقره قناعت کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf1edy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما