شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 12128
در پایان رقابت های انتخابی؛

مهدی‌زاده نماینده کاراته قم در بازي‌هاي كشورهاي اسلامي شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم از انتخاب امیر مهدی زاده به عنوان تنها نماینده کاراته قم در ترکیب تیم ملی کاراته اعزامي به بازي‌هاي كشورهاي اسلامي خبر داد.
مهدی‌زاده نماینده کاراته قم در بازي‌هاي كشورهاي اسلامي شد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی تصریح کرد: امیر مهدی زاده هم اکنون پرافتخارترین کاراته کای قمی حاضر در تیم ملی است که دارنده آخرین و تنها مدال طلای کاروان اعزام کشورمان به رقابت های جهانی سال ۲۰۱۲ نیز به شمار می رود.

وی ادامه داد: امیر مهدی زاده در چهار سال اخیر موفق به کسب مدال های رنگارنگ از میادین مختلف داخلی و خارجی شده است و یکی از افتخارات کاراته قم در عرصه رقبت های بین المللی، آسیایی، جهانی و کشوری محسوب می شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: بعد از رقابت های کاراته قهرمانی جهان که آبان ماه امسال در کشور فرانسه برگزار شد و رهاورد ملی پوشان کشورمان کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز بود، اکنون تیم ملی خود را آماده مسابقات کشورهای اسلامی و بعد از آن پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسابقات کاراته قهرمانی بازی های کشورهای اسلامی قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی کشور اندونزی به انجام برسد و بعد از آن ملی پوشان کاراته کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا که شهریورماه به میزبانی امارات برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

عابدی عنوان کرد: به همین منظور رقابت های کاراته قهرمانی کشور که در هفته پایانی بهمن ماه به میزبانی هیئت کاراته استان مرکزی و در شهر اراک به انجام رسید، به نوعی انتخابی تیم ملی محسوب می شد و در آن برترین های کشور به رقابت پرداختند.

وی بیان داشت: از قضا در رقابت های انتخابی تیم ملی که در اراک برگزار شد، از قم نیز کاراته کاهای آماده در اوزان مختلف به مصاف حریفان رفتند و سرانجام تنها محمد شایگان در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با کسب مدال برنز به تیم ملی راه یافت.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: حالا این انتخابی بین نفراتی برگزار شد که در رقابت های کاراته قهرمانی کشور موفق به کسب عناوین اول تا سوم اوزان مختلف شدند، به همین منظور یک انتخابی دیگر در درون اردو بین آنها برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این انتخابی که در حضور کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان به انجام رسید، نفرات مورد نظر برای اردوی آتی تیم ملی انتخاب شدند تا به همراه کاراته کاهای اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان در اردوی بعدی تیم ملی شرکت کنند.

عابدی تصریح کرد: بدین ترتیب امیر مهدی زاده که در رقابت های کاراته قهرمانی جهان در کشور فرانسه موفق به کسب مدال طلا شد، بدون حضور در انتخابی در مرحله بعدی اردوی تیم ملی کاراته حضور خواهد یافت تا برای مسابقات آتی آماده شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdjf0f.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما