يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 34782
طبق اعلام هواشناسی قم

هوای قم سه‌شنبه سردتر می‌شود

قم نيوز : قم نگار: کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: هوای قم برای روز سه‌شنبه سردتر می‌شود.
هوای قم سه‌شنبه سردتر می‌شود
به گزارش قم نگار، محمدجواد ترابیان با اشاره به وضعیت جوی هوای قم افزود: برای امروز یکشنبه هوا صاف گاهی با وزش باد و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت جوی فردا اظهار کرد: هوای روز دوشنبه نیز صاف و گاهی با وزش باد آرام و غبار صبحگاهی همراه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم ادامه داد: برای روز سه‌شنبه نیز آسمانی کمی ابری به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد مورد انتظار است.

ترابیان با اشاره به پدیده غالب این روزها بیان کرد: پدیده غالب برای امروز و فردا غبار صبحگاهی و برای روز سه‌شنبه نیز افزایش ابر خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای روز سه‌شنبه دمای روزانه کاهش داشته و منجر به خنکی هوا در ساعات روز نسبت به روزهای قبل می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم کمینه هوای امشب را یک درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای هوا نیز به ۲۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

ترابیان کمینه و بیشینه دمای هوا برای روز دوشنبه را به ترتیب یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و ۲۰ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: این میزان برای روز سه‌شنبه یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و ۱۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی جهت وزش باد در هر سه روز را شرقی ذکر کرد و ادامه داد: وزش باد برای امروز و فردا آرام و سرعت آن بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم اضافه کرد: سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه افزایش یافته و به ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdx50s.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما