پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 27672

مدیرکل کار و تعاون قم:مجلس از اشتغال حمایت کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم خواستار همیاری و کمک نمایندگان مجلس برای افزایش ظرفیت اشتغال کشور شد.
مدیرکل کار و تعاون قم:مجلس از اشتغال حمایت کند
به گزارش قم نیوز ، \'نصراله بازوند\' روز پنجشنبه در همایش دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور درقم افزود: سود بالای تسهیلات بانکی امکان تاسیس هرگونه کارگاهی را سلب کرده است که این امر باعث تعطیلی اشتغال زایی در بخش تولید و صنعت می شود.
 
وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید با اتخاذ تدابیری برای حل این مشکل و حل مشکلات کارگاه ها تلاش کند.
 
بازوند با بیان اینکه قم از نظر کارگاهی و کارگری استانی قوی و شاخص است افزود: برای حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی نظرات همه گروه های کارگری اخذ می شود.
 
وی با بیان اینکه درحوادث ناشی از کار ، قم استان اول کشور است افزود: شورای برنامه ریزی استانداری مصوب کرده است که کمیته ایمنی استان با حضور چند اداره و نهاد با مسوولیت اداره کار تشکیل شود.
 
بازوند، با بیان اینکه اداره کل استان قم به دنبال ساماندهی کارگران ساختمانی است ادامه داد: جلساتی با حضور شهرداری برای این امر تشکیل شده است ضمن اینکه استاندار قم بر این مساله حساس است.
 
همایش دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور با حضور علیرضا محجوب رییس فراکسیون کارگری مجلس نهم با هدف تعامل و بررسی مسائل کارگری و روابط کارگر و کارفرما تشکیل شد.ک/2
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdx90x.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما