دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 13992
با شرکت در اردوی تیم ملی فوتسال صورت می گیرد؛

اعزام 4 مربی و بازیکن به مسابقات آسیایی اینچئون

قم نيوز : قم نیوز: چهار مربی و فوتسالیست قمی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا به اینچئون کره جنوبی اعزام می‌شوند.
اعزام 4 مربی و بازیکن به مسابقات آسیایی اینچئون
به گزارش قم نیوز، بازی‌های قهرمانی داخل سالن آسیا در سال ۲۰۱۳ در رشته‌های مختلفی برگزار می‌شود که یکی از آنها فوتسال است و قرار است که تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر این رشته در این مسابقات حضور یابد.

این در حالی است که قم آخرین لیگ برتر فوتسال را با نایب قهرمانی صبا به پایان رسانده است و در سال‌های اخیر یکی از استان‌های مهد فوتسال در کشور محسوب می‌شود که علاقمندان به این رشته ورزشی آن را از قطب‌های اصلی فوتسال کشور می‌دانند و در سال‌های اخیر توانسته فوتسالیست‌های موفقی را به تیم‌های ملی معرفی کند.

در حال حاضر سه فوتسالیست و یک مربی قمی در تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان برای اعزام به رقابت‌های داخل سالن آسیایی کره جنوبی به سر می‌برند و با تمام توان و تلاش آماده همراهی تیم ملی در این مسابقات به میزبانی شهر اینچئون می‌شوند.

تیم‌های باشگاهی فوتسال قم نیز در تمام ادوار مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده‌اند، تیمی مانند ارم‌کیش قم دو بار و تیم صبا یک بار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده‌اند و صبا در لیگ چهاردهم تنها تیم بومی حاضر در لیگ برتر فوتسال بود.

در این بین بازیکنان بومی فوتسال قم را کاملا پویا و متحول کرده‌اند و قم از جمله استان‌هایی است که با کمترین هزینه تیم‌های خود را در لیگ‌های کشوری شرکت می‌دهد و نمایندگان آن ترکیبی از بازیکنان بومی فوتسال هستند بدون اینکه چهره سرشناسی در تیم‌های قمی حضور داشته باشد.

حاصل سرمایه‌گذاری وسیع در فوتسال قم معرفی چهره‌های بسیار توانای فوتسال است که در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان فوتسال کشورمان و همچنین سایر تیم‌های ملی نظیر تیم ملی فوتسال دانشجویان عضویت یافته و توانایی خود را نشان داده‌اند.

امسال قرار است اینچئون کره جنوبی میزبان رقابت‌های ورزشی قهرمانی داخل سالن آسیا باشد و به همین خاطر تلاش بر این است که با توجه به امکان حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها، تیمی قوی و منسجم آماده رقابت با حریفان آسیایی خود شود.

مسابقات فوتسال قهرمانی بازی‌های سالنی آسیا از تیر ماه امسال به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود و این روزها تیم ملی فوتسال با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه زیر نظر خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی خود و همچنین رضا لک مربی تیم منصوری قرچک و قدرت الله باقری مربی تیم صبای قم آماده رقابت پرقدرت با حریفان می‌شوند.

در این تیم بازیکنان مطرح و مستعد کشور حضور دارند و در این بین علی اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و علیرضا وفایی سه فوتسالیست قمی نیز در تیم ملی عضویت دارند تا تیم ملی برای نخستین بار با حضور سه بازیکن قمی آماده کسب عنوان قهرمانی آسیا شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcdxn0f.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما