يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 21759

وفایی به دور دوم اردوی تیم ملی فوتسال ملحق شد

قم نيوز : قم نیوز: علیرضا وفایی ملی پوش قمی تیم ملی فوتسال در راه حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا به دور دوم اردوی تیم ملی فوتسال ملحق شد.
وفایی به دور دوم اردوی تیم ملی فوتسال ملحق شد
به گزارش قم نیوز، ملی‌پوشان فوتسال ایران بعد از دو روز تعطیلی اردوی آماده سازی خود را از سر گرفتند و علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس نیز یکی از حاضران در این اردوست.

تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان در راه مسابقات جام ملت‌های آسیا در سالن آکادمی فوتسال با حضور ۱۸ بازیکن آغاز شد و علیرضا وفایی بازیکن قمی نیز در این تمرین حضوری پرنشاط داشت.

از بین بازیکنان تنها قدرت بهادری به دلیل مصدومیت جزیی در تمرین‌های گروهی شرکت نکرد اما به گفته پزشک تیم می‌تواند ظرف دو، سه روز آینده با تیم، تمرین کند.

اردوی ملی‌پوشان تا پنجشنبه ادامه دارد و کاروان تیم ملی جمعه راهی ازبکستان می‌شود و بعد از انجام دو بازی با تیم ملی این کشور، به روسیه می‌روند تا سه بازی هم با تیم‌های باشگاهی در مسکو برگزار کنند.

تیم ملی فوتسال سپس به تهران بازمی‌گردد و بعد از استراحت دو روزه راهی ویتنام می‌شود تا در جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید، سعید افشار، حمید احمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، مهران عالیقدر، مهدی مصطفایی، میثم خیام، فرهاد فخیم، بهروز جعفری، وحید شفیعی، محمد شجری، قدرت بهادری و علیرضا وفایی نفراتی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند.

این اردو به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود و علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم ماهان تندیس که پیش از این بار‌ها به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات بین المللی گرند پریکس برزیل نیز حضور داشت از مهره‌های مهم و تاثیرگذار تیم ملی فوتسال به شمار می‌رود.

دیگر بازیکن قمی تیم ملی که به صورت جداگانه به اردو ملحق می‌شود اصغر حسن‌زاده است که فصل گذشته در تیم فوتسال صبای قم حضور داشت و در حال حاضر پیراهن تیم نوریل نوریلسکی در لیگ فوتسال حرفه‌ای روسیه را بر تن دارد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdn50x.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما