قم نيوز : قم نیوز: بانوان هندبالیست قم با حضور در اردوی جدید آماده سازی تیم ملی کشورمان، خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا آماده می‌کنند.
بانوان هندبالیست قم آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
به گزارش قم نیوز، با دعوت ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی بانوان کشورمان قرار است دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده سازی این تیم برای کسب آمادگی و شرایط مطلوب به منظور رویارویی با حریفان آسیایی از دهه سوم خرداد ماه آغاز شود.

این در حالی است که کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان که راس آن میترا نوری حضور دارد در ارتباط با وضعیت آماده سازی تیم ملی بانوان کشورمان برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های هندبال زنان قهرمانی آسیا برنامه ریزی کامل را انجام داده است.

برگزاری اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به دلیل حضور سه بانوی قمی در تیم ملی هندبال یعنی الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و مرضیه افشاری برای بانوان هندبال دوست قم حائز اهمیت است و قمی‌ها امیدوارند که این سه بانوی هندبالیست بعد از عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در تیم ملی بزرگسالان نیز حضور یابند و به روند موفقیت‌های خود ادامه بدهند.

مربیان تیم ملی در گام نخست برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا قصد دارند تعداد ۲۵ بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان دعوت کنند تا این بازیکنان زیر نظر مربیان تیم ملی کار خود را از بیستم خرداد ماه رسما آغاز کنند.

البته با توجه به اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران امتحانات پایان ترم دارند، ممکن است تعدادی از این دعوت شدگان نتوانند در اردو حاضر شوند و اردوی انتخابی دوم که آن هم پیش از پایان خرداد ماه پیش بینی شده است به همین منظور برگزار می‌شود.

این در حالی است که فرصت زیادی تا زمان برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا باقی نمانده است و این پیکارها با حضور تیم‌های مدعی از قاره کهن به میزبانی کشور کره جنوبی و در آذر ماه به انجام خواهد رسید، برهمین اساس مربیان تیم ملی قصد دارند اردوهای آمادگی تیم ملی هندبال زنان هر چه سریع‌تر کار خود را آغاز کند.

برگزاری اردوهای تدارکاتی و رقابت‌های دوستانه از موارد الزامی برای آمادگی تیم ملی هندبال زنان کشورمان در نظر گرفته شده در حالی که هندبال کشورمان در بخش بانوان هم اکنون جایگاه نهم آسیا را در اختیار دارد و هدف مربیان تیم ملی از حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب عنوان پنجم یا ششم آسیا این رقابت‌ها است.

از سوی دیگر با برنامه ریزی فدراسیون هندبال بازی‌های تدارکاتی نیز برای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در نظر گرفته و به نظر می‌رسد کشورهای ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان و ترکیه با توجه به هدف گذاری تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، برای انجام بازی‌های دوستانه و اردوی تدارکاتی در نظر گرفته شده‌اند.

بر همین اساس رایزنی با فدراسیون هندبال این کشورها آغاز شده و مربیان تیم ملی امیدوارند به زودی برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی نیز مشخص شود زیرا با توجه به مشکلات مالی فدراسیون به احتمال زیاد تیم ملی بانوان کشورمان میزبان تیم‌های خارجی برای برگزاری دیدارهای دوستانه خواهد بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5n0x.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما