يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 50072
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هيأت علمي جامعةالزهرا:

نماز عيد فطر پيام وحدت را به جهان اسلام عرضه مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: عضو هيأت علمي جامعةالزهرا گفت: نماز عيد فطر داراي پيام وحدت به جهان اسلام است و همه مسلمانان در روز عيد فطر پيام‌هاي هم‌صدايي، وحدت، انس، الفت و مهرباني را به جهانيان عرضه مي‌كنند.
نماز عيد فطر پيام وحدت را به جهان اسلام عرضه مي‌كند
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: فطر روز بازگشت به فطرت، عبادت، پاکی، رحمت، غفران الهی و همبستگی مردم برای شروع سالی جدید است.

وی خاطرنشان کرد: رمضان ماه عبادت است و انسان در این ماه مشمول غفران و رحمت الهی می‌شود و یک سال جدید ارتباط با خدا، خلق و خود را آغاز می‌کند.

عضو هیأت علمی جامعةالزهرا با بیان اینکه پاکسازی روح و جسم انسان و همبستگی در این ماه محقق می‌شود گفت: مسلمانان در روز عید با تکبیرهای نماز عید خدا را بزرگ می‌شمارند و در این روز همه بدی‌ها را پشت سر می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: عید به معنای بازگشت به فطرت پاک و اصیل انسانی است به طور معمول نماز عید در جمع مؤمنان قرائت می‌شود به همین دلیل اعلام عمومی و همبستگی را نشان می‌دهد.

ظهیری یادآور شد: در ماه رمضان بدی‌ها و تردیدها محو و ایمان و فضیلت در وجود انسان تثبیت می‌شود و از خدا می‌خواهیم آنچه از سرشت ما پاک شده از ما دور شود و خیر و خوبی‌ها باقی بماند.

وی عنوان کرد: عید فطر روز شکر یک ماه توفیق عبادت، بندگی و خدمت به خلق و حمد و تشکر از خداوند است زیرا زمینه و عرصه را برای شکر، سپاس و حمد فراهم کرده است.

عضو هیأت علمی جامعةالزهرا با بیان اینکه نماز عید فطر دارای نوعی پیام وحدت به جهان اسلام است گفت: همه مسلمانان در روز عید فطر پیام هم‌صدایی، وحدت، همبستگی، انس، الفت و مهربانی را به جهانیان عرضه می‌کنند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdxz0k.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما