چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 15620
منبع : شهرنیوز
توسط شهرداری قم صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه مدیریت شهری

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر مدیریت شهری با حضور شهردار قم در مجموعه سیرنگ برگزار شد.
تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه مدیریت شهری
به گزارش قم نیوز، در این مراسم که مسئولان استان و مدیران مسئولان رسانه‌ها و سرپرستان خبرگزاری‌ها در استان قم حضور داشتند، از تلاش یک ساله رسانه‌های برتر قم در حوزه مدیریت شهری قدردانی شد.

علی حاجی‌رضا مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران حوزه مدیریت شهری در طول سال خدمات شایانی را ارائه کرده و فرهنگ شهروندی را ترویج داده‌اند.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی خبرنگاران توسعه فرهنگ شهروندی است که در این راستا تلاش‌های زیادی صورت گرفته و تمام برنامه‌ریزی‌ها در این راستا بوده است

حاجی‌رضا از راه‌اندازی استودیو شهر و رادیو شهر در قم خبر داد و بیان داشت: این استودیو و رادیو از صدا و سیمای مرکز قم پخش شده که علاوه بر پخش نظرات مردمی، اقدامات شهرداری به اطلاع شهروندان می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما اطلاع از خواسته‌های مردم است که در این زمینه خبرنگاران تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهند و بر اساس این خواسته‌ها برنامه‌‌ریزی‌های شهری صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری جشنواره‌هایی با موضوع مدیریت شهری خبر داد و گفت: دو جشنواره در این زمینه برنامه ریزی شده که نخستین جشنواره برگزار و اختتامیه آن فردا انجام خواهد شد.

حاجی‌رضا تصریح کرد: جشنواره مدیریت شهری هم که با مشارکت خانه مطبوعات استان قم در حال برنامه ریزی‌ است که تا چند روز آینده فراخوان آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: یکی از تلاش‌های صورت گرفته برای اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده توسط شهرداری به مردم، راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی شهرنیوز و نشریه شهرنامه کریمه اهل بیت(ع) بوده است که در این مجموعه خبری خبرنگاران استانی فعالیت می‌کنند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیری از خبرنگاران برتر مدیریت شهری در قم تجلیل شد.

انتهای پیام /116
https://qomnews.ir/vdcdz90f.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما