يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب : 15624
استاندار قم:

اوج فعالیت های خدمات شهری را در خدمات شهردار فعلی می بینم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: به واسطه نوع خدماتی که از شهرداری می بینم، اوج فعالیت ها را در خدمات شهردار فعلی قم می بینم و این مدیریت باید ادامه پیدا کند.
اوج فعالیت های خدمات شهری را در خدمات شهردار فعلی می بینم
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری منطقه ۵ در ابتدای بلوار آیت الله بهاء الدینی با اشاره به برنامه افتتاح پروژه های شهرداری اظهار کرد: وقتی برنامه منظم شهرداری را در قالب های مختلف برای گشایش خدمت می بینیم، ذهنمان به یک سمت سوق پیدا می کند که این برنامه های افتتاح مانند روزشمار خدمتی برای رسیدن به افق خدمتی است و این افق را در مجموعه اهداف مان داریم.

وی اضافه کرد: به واسطه نوع خدماتی که از شهرداری می بینم و مقایسه ای که با فعالیت های در سال های دیگر داشتم، اوج فعالیت ها را در خدمات آقای دلبری و همکارانش می بینم.

استاندار قم با اشاره به مجموعه فعلی مدیریت شهری گفت: یک مجموعه خوب در شهرداری برای خدمت رسانی سازماندهی شده است و شهردار و معاونین او با الفت و انسجام فعالیت می کنند و برنامه ریزی ها در مجموعه مدیریت شهری به سوی برنامه ریزی علمی سوق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: به خاطر همین فعالیت ها است که برخی از مسئولین کشوری به دنبال استفاده از آقای دلبری در جایگاه ها بالاتر هستند و من زمانی که چنین سخنی را شنیدم، یکه خوردم که نکند چنین اتفاقی بیفتد.

پیریایی جایگاه کار شهری را دارای اهمیت بالایی دانست و افزود: این کار خدمت بزرگی است و افتتاح ها به طور پشت سرهم اتفاق می افتد و بلوار پیامبر اعظم نمونه از کارهای شهری بود که دو مکان مقدس را به هم وصل کرد واین بلوار یک فضای مدنیت اسلامی را در افق خدمت نشان می دهد.

وی اضافه کرد: اگر این مسیر خدمتی ادامه پیدا کند، نباید به فکر خدمت در قسمت بالاتر باشیم و ادامه کار مهم تر است و مجموعه مدیریت شهری اکنون به انسجام رسیده است.

استاندار قم با اشاره به جایگاه شهر قم اظهار کرد: قم یک کلان شهر است و قم استانی است که محتوای جهانی دارد و یک جهان شهر در یک استان متبلور شده است که در این جهان شهر، مردانی جهانی داریم و این مردان جهانی، مراجع عظام تقلید هستند.

پیریایی با اشاره به شوای چهارم شهر قم گفت: شورای چهارم که در روزهای آینده بر سرکار می آید، ۲۱ عضو دارد که به مانند یک پارلمان محلی است و مجموعه متخصص و تاثیر گذار در آتیه قم خواهد بود.

انتهای پیام / ۱16
https://qomnews.ir/vdchk-nz.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما