سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 6412
دلبری خبرداد:

آماده سازی 4 بوستان قم به منظور ایجاد فضای ورزش همگانی

قم نيوز : قم نیوز: به منظور گسترش فرهنگ ورزش در جامعه، آماده سازی چهار بوستان شهری قم به منظور پرداختن به این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.
آماده سازی 4 بوستان قم به منظور ایجاد فضای ورزش همگانی
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در خصوص اهمیت توجه به ورزش همگانی اظهار داشت: شهرداری در این راستا تلاش‌های بسیاری انجام داده و فضای بوستان‌ها را به وسایل ورزشی مجهز کرده است.

وی تصریح کرد: تا جایی که امکان داشته باشد، بوستان‌ها مجهز به وسائل ورزشی خواهند شد تا همشهریان بتوانند به راحتی از این وسایل استفاده کنند.

شهردار قم بیان داشت: ترویج فرهنگ ورزش صبحگاهی امری ضروری است که اگر زیرساخت‌های آن فراهم شود می‌تواند نقش موثری در سلامت مردم داشته باشد.

دلبری از آماده سازی چهار بوستان شهری در محله‌های مختلف قم به منظور انجام ورزش همگانی خبر داد و گفت: این بوستان‌ها امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی دارد و فضای مناسب ورزشی در آنها ایجاد خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین پیست دوچرخه سواری نیز در این بوستان‌ها احداث می‌شود تا همشهریان با استفاده از دوچرخه نیز بتوانند به ورزش بپردازند.

شهردار قم گفت: هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و امیدواریم مربی ورزش نیز از سوی این اداره کل تامین شود.

دلبری ادامه داد: علاوه بر این در نظر داریم طراحی خیابان‌های شهر را نیز به گونه‌ای انجام دهیم تا کسانی که می‌خواهند از دوچرخه استفاده کنند مسیر عبوری نیز برای آنها وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: فرهنگ استفاده از دوچرخه در میان مردم قم وجود دارد اما به دلیل نبود امکانات و مسیر مناسب، کسی از دوچرخه استفاده نمی‌کند.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری در تلاش است با همکاری نهادهای مختلف در ارتقا سلامت همشهریان ایفای نقش کند، بیان داشت: علاوه بر مناسب سازی این بوستان‌ها و مسیر دوچرخه سواری، بوستان سلامت نیز در یکی از بوستان‌های قم در هفته سلامت راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.z8pbjh8ew9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما