پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 31740
عضو شورای شهر قم:

دولت در بخشیدن سود بدهی‌های شهرداری قم مساعدت کند‌

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم با بیان اینکه شهرداری قم در وضعیت کنونی به حمایت دولت نیاز دارد، گفت: یکی از اقدامات حمایتی دولت این است که سود بدهی شهرداری قم را ببخشد.
دولت در بخشیدن سود بدهی‌های شهرداری قم مساعدت کند‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای ‌شهر قم با آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه شهرداری تیم قوی را در مدیریت شهری قم به‌کار گرفته است، اظهار داشت: توسعه شهر قم با حمایت علماء و مراجع عظام تقلید با سرعت بیشتری محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای ‌شهر قم با بیان اینکه شهرداری قم در وضعیت کنونی به حمایت دولت نیاز دارد افزود: یکی از اقدامات حمایتی دولت این است که سود بدهی شهرداری قم را ببخشد.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در صورت بخشیدن سود بدهی‌‌ها برای پرداخت اصل بدهی برنامه‌ریزی داشته باشد گفت: درباره برخی پروژه‌های عمرانی شهر مانند بلوار پیامبر اعظم(ص) دیدگاه آئینی وجود دارد.

عضو شورای شهر قم افزود: با وجود این دیدگاه نمی‌توان به این پروژه دیدگاه اقتصادی داشت و در صورتی که تمایل داریم این دیدگاه تمدنی حفظ شود به حمایت دولت در این زمینه نیاز داریم.

حجت‌الاسلام آتش‌زر با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی در ورودی‌های شهر قم وجود دارد، عنوان کرد: در صورتی که به ورود‌های شهر قم بی‌توجهی شود در آینده شاهد هجوم ریزگردها در قم هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7f8x.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما