دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : 36600
در گروه دوم مقدماتی صورت می‌گیرد

رقابت بانوان فوتسالیست قم برای صعود به لیگ برتر کشور

قم نيوز : قم نیوز: بانوان فوتسالیست قم در مسابقات لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور برای راهیابی به دسته بالاتر به مصاف حریفان خود می‌روند.
رقابت بانوان فوتسالیست قم برای صعود به لیگ برتر کشور
به گزارش قم نیوز، بعد از باز‌ی‌های خوب و درخشانی که تیم فوتسال بانوان آبادگران قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌‌های کشور در سال ۱۳۹۳ انجام داد، هیچ تیمی از قم در لیگ‌های فوتسال بانوان ایران حضور نیافته است.

در اردیبهشت ماه سال قبل بود که تیم فوتسال بانوان آبادگران به نمایندگی از قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به میدان رفت و بعد از سپری کردن دیدارهای مرحله مقدماتی جواز حضور در مرحله پایانی بازی‌ها را کسب کرد.

بانوان فوتسالیست تیم آبادگران قم در ادامه این رقابت‌ها میزبانی دیدارهای مرحله نهایی را در سالن ورزشی کارگران قم بر عهده گرفتند و با کسب نتایج بسیار خوب در جمع تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در این بازی‌ها، خود را به دیدار فینال مسابقات نیز رساندند.

نماینده فوتسال قم با اینکه دیدار نهایی را به حریف خود یعنی تهران واگذار کرد اما موفق به کسب مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور شد و قرار بود به عنوان نماینده قم برای صعود به لیگ برتر بازی‌های بانوان کشور رقابت کند اما حضور این تیم میسر نشد.

بعد از چیزی حدود یک سال و نیم بار دیگر فرصتی برای حضور بانوان فوتسالیست قم در سطح رقابت‌های باشگاهی کشور ایجاد شده در حالی که برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران در چهار منطقه صورت گرفته است.

۱۶ تیم شرکت‌کننده در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در چهار گروه چهار تیمی باز‌ی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها برای صعود به لیگ برتر را کسب کند.

در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی تیم شاهد فسا برگزار می‌شود این تیم با هلال‌احمر یزد، نفت امیدیه، شهروند ساری و جنوب شرقی تهران به رقابت می‌پردازد، ضمن اینکه بازی‌های گروه دوم در آمل با حضور تیم‌های سارای اندیمشک، گود زینل‌خان اسفراین، هیئت چالوس، هیئت آمل و هیئت یاسوج به انجام می‌رسد.

در این میان تیم فوتسال بانوان هیئت قم در گروه سوم مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور جای گرفته و در شرایطی که بازی‌های این گروه به میزبانی تیم آرسن چابکسر برگزار می‌شود، نماینده قم با میزبان و تیم‌های شهرداری رشت، پیروزی کامیاران و شهرداری دزفول مسابقه خواهد داد.

همچنین در گروه چهارم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور که به میزبانی تیم فوتسال شهرداری قروه استان کردستان به انجام می‌رسد، این تیم با مس رفسنجان، شقایق‌سرخ مبارکه، پمپ کرمان و هایلی تهران به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdce7p8x.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما