شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : 51825
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم تاکید کرد

لزوم همکاری و همدلی برای موفقیت بانوان فوتسالیست قم در کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم گفت: از جمع شدن دوباره بانوان فوتسالیست قم در کنار هم ابراز خرسندی می‌کنیم و با این همدلی و همکاری امیدوارم تیم قدرتمندی در سطح کشور داشته باشیم.
لزوم همکاری و همدلی برای موفقیت بانوان فوتسالیست قم در کشور
لزوم همکاری و همدلی برای موفقیت بانوان فوتسالیست قم در کشور

به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی جمعه شب در آیین تجلیل از فعالان فوتبال و فوتسال بانوان قم و همچنین تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های این استان، اظهار کرد: قم در فوتسال بانوان استعدادهای بسیار خوبی دارد و از بانوان فوتسالیست می‌خواهم که با تیم منتخب استان قم همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: این همکاری با حضور و تعامل مربیان، سرپرستان و بازیکنان بانوان قم شکل می‌گیرد تا قم تیمی موفق در لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور داشته باشد و یک بار دیگر توانمندی و قابلیت بالای فوتسال بانوان قم را در کشور شاهد باشیم.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم با اشاره به تغییرات در مسوولیت نایب‌رئیسی بانوان این هیأت‌، عنوان کرد: خانم‌ها رسولی و اسحاقی از زمان شروع به کار در کمیته بانوان هیأت‌ فوتبال، فعالیت مفید و خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند بانوان ورزشکار در این رشته را دور هم جمع کنند، در حالی که تا به حال چنین اتفاقی رخ نداده بود.

وی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم با حضور هشت تیم و در قالب دو گروه چهار تیمی در سالن شهید رضائیان برگزار شد، خوشبختانه داوری‌ها کاملا رسمی بود تا نخستین فعالیت کمیته بانوان هیأت‌ فوتبال استان قم در سال 96 انجام شود.

بهرامی بیان کرد: با توجه به اینکه بانوان فوتسالیست استان قم قصد حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را دارند، مسابقات استانی پیش درآمدی برای آن بازی‌ها بود و از تمام مربیان، سرپرستان و بازیکنان تقاضا داریم با مربیان تیم منتخب قم همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر ایجاد همدلی در بین تیم‌های فوتسال بانوان قم تاکید کرد و افزود: باشگاه‌های فعال این رشته با در اختیار گذاشتن بازیکنان با کیفیت و شاخص خود در واقع زمینه‌ساز موفقیت تیم قم خواهند شد و در نهایت هم این کار به نام تمام بانوان قمی ثبت می‌شود.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم در پایان اظهار کرد: از مدیر کل، معاون ورزشی و مسوول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به سبب کمک‌ها و حمایت‌هایی که برای برگزاری این مسابقات به ما داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم، زیرا حتی شاهد پیشنهاد این مسؤولان برای برگزاری چنین رقابت‌هایی برای بانوان بودیم، در مجموع امیدوار هستیم این کار ادامه داشته باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamanm.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما