دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 44737
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

انجام ۳۲ عمليات آتش‌نشاني در ۴۸ ساعت گذشته

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: طي دو روز گذشته ۳۲ عمليات‌ آتش‌نشاني در قم انجام شده كه طي آن ۹ حريق نيز خاموش شده است.
انجام ۳۲ عمليات آتش‌نشاني در ۴۸ ساعت گذشته
به گزارش قم نیوز،  عباس جعفري با اشاره به انجام ۳۲ عمليات آتش‌نشاني در ۴۸ ساعت گذشته در شهر قم، اظهار كرد: اين عمليات‌ها شامل عمليات نجات، اطفاي حريق و ايمن‌سازي بوده كه خدمات لازم به شهروندان ارائه شده است.

 مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با بيان اينكه در اين مدت ۹ مورد حريق در شهر قم خاموش شده است، خاطرنشان كرد: بسياري از اين موارد به دليل عدم رعايت موارد ايمني و استانداردهاي لازم بوده است.

جعفري گفت: از جمله عمليات‌هاي اطفاي حريق انجام شده در دو روز گذشته در شهر قم رفع حريق ۶ مورد ضايعات، يك مورد منزل و يك مورد خودرو است.

وي با اشاره به انجام ۱۳ مورد عمليات نجات، تصريح كرد: در اين عمليات‌ها نيز پنج مورد محبوسي در منزل، پنج مورد محبوسي در آسانسور و دو مورد محبوسي در داخل خودرو رفع شد.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با تاكيد بر عمليات‌هاي انجام شده در بخش ايمن سازي در دو روز گذشته در شهر قم، خاطرنشان كرد: در اين مدت ۱۰ عمليات ايمن سازي در پي تماس همشهريان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني انجام شده است.

جعفري اضافه كرد: چهار مورد بازگشايي درب خودرو، رفع دو مورد نشت گاز شهري و رفع دو مورد نشتي آب از جمله عمليات‌هايي است كه در اين بخش انجام شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceff8e.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما