جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 36745
جمعه شانزدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود

جدال صبا با ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر فوتبال ایران

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در تلاش برای حفظ جایگاه خود در لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور آخرین بازی خود را با تیم ذوب‌آهن اصفهان انجام می‌دهد.
جدال صبا با ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر فوتبال ایران
به گزارش قم نیوز، ۹ هفته سپری شده از بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بدون کسب حتی یک پیروزی و ثبت چهار باخت و پنج تساوی در کارنامه تیم فوتبال نوجوانان صبای قم به پایان رسیده است و صبا برای بقا باید از آخرین بازی خود امتیاز بگیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، بازی‌های دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر شانزدهمین روز بهمن‌ماه با انجام ۱۲ مسابقه در گروه‌های چهارگانه مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس برابر تیم فوتبال نوجوانان ذوب‌آهن اصفهان به میدان خواهد رفت.

نخبه‌های فوتبال قم در تیم نوجوانان صبا که در کادر فنی خود مربیان جوانی همچون مسعود خسروی را نیز دارند،‌ تا قبل از هفته پایانی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و از ۹ بازی خود پنج تساوی و چهار باخت شده‌ در کارنامه دارند و باید در این دیدار حتما به امتیاز برسند تا خود را در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حفظ کنند.

این تیم با وجود برخورداری از بازیکنان آینده‌دار فوتبال قم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور دور از انتظار ظاهر شده و هنوز رنگ پیروزی را در هیچ یک از بازی‌های این فصل ندیده و چنانچه در هفته پایانی هم به پیروزی نرسید یک عملکرد عجیب را بر جای خواهد گذاشت.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در هفته پایانی از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی برابر ذوب آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کنند که در نیم‌فصل نخست در قم میزبان این تیم بودند و با رقیب مطرح اصفهانی خود مساوی کردند.

آن مسابقه بیستم آذر‌ماه سال جاری در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و در روزی که صبا بازی خوبی ارائه می‌کرد و سخت به دنبال پیروزی بود تا از میدان مصاف با ذوب آهن با دست پر و کسب سه امتیاز خارج شود اما با این تیم به تساوی رسید.

در بازی نیم‌فصل نخست دو تیم که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، اصفهانی‌ها با گل دقیقه ۳۰ از صبای قم پیشی گرفتند اما در نیمه دوم و در فاصله پنج دقیقه به پایان تیم صبای قم صاحب یک ضربه پنالتی شد و این پنالتی را به گل تساوی تبدیل کرد.

صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های پور البرز، پتوی‌لاله اصفهان، مقاومت البرز، سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان هم‌گروه است و در هفته‌های قبل برابر تیم‌های مقاومت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هر دو دیدار رفت و برگشت نتیجه را واگذار کرده است و با تیم‌های پتوی‌لاله و پور البرز نیز در هر دو بازی رفت و برگشت مساوی کرده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما