جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 36532
لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور

صبای قم در خانه به سپاهان باخت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم مدعی سپاهان اصفهان شکست خورد.
صبای قم در خانه به سپاهان باخت
به گزارش قم نیوز، نوجوانان صبای قم عصر امروز در نهمین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم مدعی و مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان رفتند و در پایان دیداری نزدیک و حساس با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کردند.

سپاهانی‌ها که در این دیدار میهمانی نوجوانان خوش‌آتیه فوتبال قم در تیم صبا بودند و از موقعیت‌های گل خود به خوبی بهره بردند و به برتری دو بر یک دست یافتند در حالی که صبا در این دیدار فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما از آنها به خوبی استفاده نکرد و در نهایت به سپاهان باخت.

نوجوانان صبای قم در طول تمام زمان‌های این بازی پا به پای تیم میهمان و رقیب مدعی خود یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش آمدند اما روی دو غفلت دروازه خود را به روی حریف باز شده دیدند و در نهایت همچون نیم‌فصل نخست که در اصفهان مغلوب حریف خود شده بودند در این دیدار نیز مغلوب شدند.

فوتبالیست‌های نوجوانان صبای قم بدین ترتیب از ۹ هفته سپری شده از بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بدون پیروزی با کسب پنج تساوی و چهار باخت در بین تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

رقابت‌های هفته نهم مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در حالی با باخت خانگی فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم همراه بود که صبا امروز آخرین بازی خانگی خود از لیگ امسال را در ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی قم برگزار کرد و جالب این است که تماشای بازی نیز رایگان بود.

باخت صبای قم در این دیدار در حالی رقم خورد که دیدار دو تیم در نیم‌فصل نخست فصل جاری لیگ برتر نوجوانان کشور نیز در اصفهان به سود سپاهان پایان یافته بود و صبایی‌ها که امیدواریم بودند سرانجام نخستین برد این فصل را در مصاف با سپاهان کسب کنند باز هم از رسیدن به پیروزی محروم ماندند.

صبا نهمین هفته متوالی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را نیز بدون برد پشت سر گذاشت تا همچنان یکی از تنها تیم‌های حاضر در این فصل باشد که طعم پیروزی را نچشیده، اتفاقی که هنوز مشخص نیست باید ریشه آن را در کادر فنی یا عملکرد بازیکنان صبا جستجو کرد یا اینکه صبا امسال در لیگ برتر نوجوانان کشور با قرعه مناسبی روبه‌رو نشده است.

صبا در هر پنج بازی خانگی این فصل خود مقابل تیم‌های پتوی‌لاله اصفهان، پور البرز، ذوب‌آهن اصفهان، مقاومت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رنگ پیروزی را ندیده و تنها دو تساوی از مصاف با رقبای اصفهانی یعنی پتوی‌لاله و ذوب‌آهن در کارنامه دارد و در هفته پایانی نیز جمعه شانزدهم بهمن ماه در میهمانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به میدان می‌رود.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcirwap.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما