چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 1432
در دیداری تدارکاتی؛

صبا و سپاهان به تساوی رسیدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری تدارکاتی به تساوی رسیدند.
صبا و سپاهان به تساوی رسیدند
به گزارش قم نیوز، با توجه به اینکه تا دیدار حساس صبا و استقلال در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به دلیل در پیش بودن بازی‌های حساس تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ۱۰ روز دیگر باقی مانده است، عبدالله ویسی در دیداری تدارکاتی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان آخرین وضعیت آمادگی تیمش را محک زد.

شاگردان عبدالله ویسی که از روز شنبه گذشته اردوی آماده‌سازی خود را در جزیره خوش آب و هوای کیش برپا کرده‌اند، بعد از سه روز تمرین در چهارمین روز این اردو در دیداری تدارکاتی مقابل قهرمان دو فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان رفتند.

در این مسابقه که در زمین شماره یک مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد، صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری برای محک زدن آخرین وضعیت آماده سازی خود به میدان رفتند که تلاش دو تیم به تساوی انجامید.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حالی در دیداری تدارکاتی برابر یکدیگر تن به تساوی دادند که شاگردان زلاتکو کرانچار در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از روز یکشنبه برای برپایی اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش به سر می‌برند.

در این دیدار این شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم بودند که در ابتدا توسط میلاد سلیمان فلاح به گل برتری رسیدند اما در ادامه میلوراد یانوش مهاجم خارجی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با گلزنی خود بازی را به تساوی کشید تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این سپاهان بود که با پنالتی که با خطا روی حسین پاپی به دست آمد و امید ابراهیمی آن را تبدیل به گل تبدیل کرد از تیم فوتبال صبای قم پیش افتاد اما این پایان کار نبود و دقایقی بعد غلامرضا عنایتی از روز نقطه پنالتی برای تیم فوتبال صبای قم گل تساوی این دیدار دوستانه را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر دو به پایان برسد.

این بازی نخستین تجربه زلاتکو کرانچار صربستانی در کسوت سرمربیگری تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی دو فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که رو به روی تیم عبدالله ویسی که عملکرد خوبی تاکنون در لیگ برتر داشته است برگزار شد.

اردوی آماده‌سازی سپاهان در جزیره کیش با این دیدار دوستانه به پایان رسید و سپاهانی‌ها امروز چهارشنبه برای ادامه تمرینات خود به اصفهان باز می‌گردند اما صبای قم همچنان در کیش می‌ماند و تا روز جمعه به تمرین خواهد پرداخت.

صبای قم تیم سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم پنجم این رده بندی تا پایان هفته دوازدهم از دور رفت هستند که در هفته دوم لیگ برتر در قم با یکدیگر رقابت کردند که این دیدار در قم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.fb8urhba5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما