چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 1616
حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم در قم؛

آغاز فروش بلیت دیدار صبا و استقلال از صبح شنبه

قم نيوز : قم نیوز: بلیت دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از صبح روز شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم به فروش می‌رسد.
آغاز فروش بلیت دیدار صبا و استقلال از صبح شنبه
به گزارش قم نیوز، با هماهنگی‌های انجام شده توسط مسئولان برگزاری این دیدار حساس، بلیت‌فروشی مسابقه تیم‌های صبای قم و استقلال تهران از ساعت ۹ صبح روز برگزاری مسابقه در مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی یادگار امام قم آغاز می‌شود.

بدین ترتیب تمام علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۸ آبان ماه در مقابل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم بلیت بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر را تهیه کنند.

 ساعت ۹ درب‌های ورزشگاه باز می‌شود‌
درب‌های ورزشگاه یادگار امام شهر قم برای ورود تماشاگران همزمان با آغاز بلیت فروشی این مسابقه باز می‌شود.

با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه و تامین استان قم، درب‌های ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم از ساعت ۹ صبح روز مسابقه باز می‌شود و آن دسته از تماشاگرانی که از مقابل ورزشگاه بلیت تهیه می‌کنند می‌توانند بلافاصله وارد ورزشگاه شوند.

 برخورد با سودجویان بلیت‌‌فروشی‌
معمولا در دیدارهایی که یک طرف آن تیم‌های مطرح پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس تهران قرار دارند، بازار سیاه بلیت از جمله اتفاقات قابل انتظار است.

به همین منظور و برای جلوگیری از این تخلف برخی تماشاگران، با هماهنگی با نیروهای یگان ویژه با افرادی که قصد سودجویی از طریق بلیت فروشی را داشته باشند برخورد خواهد شد و تماشاگران باید بلیت بازی را تنها از مقابل مجموعه یادگار امام تهیه کنند.

 هماهنگی هواداران صبا با برگزاری جلسه با لیدرها
در بازی روز شنبه صبای قم برابر استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با توجه به اینکه شاگردان ویسی به حمایت تماشاگران قمی از تیم صبا نیاز مبرمی دارند، این باشگاه تمهیدات لازم را برای رفاه حال تماشاگران قمی در ورزشگاه در نظر گرفته‌ است.

قرار است به همین منظور جلسه‌ای بین مسئولان برگزاری مسابقه و نمایندگان باشگاه صبا و نیروی انتظامی با لیدرهای تیم صبای قم برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها برای تشویق و حمایت تماشاگران قمی از تیم صبای قم صورت پذیرد.

 مجزا شدن درب پارکینگ ورزشگاه با ورودی به جایگاه ویژه
مسئولان برگزاری مسابقه با هماهنگی با همتای خود در ورزشگاه یادگار امام، درب اصلی پارکینگ را با درب ورودی به جایگاه ویژه این ورزشگاه برای دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر مجزا کردند.

 جدال صبا و استقلال از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه شنبه در قم
مهم‌ترین بازی هفته سیزدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه ۲۸ آبان ماه در قم برگزار می‌شود.

طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، این مسابقه از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز شنبه بین شاگردان عبدالله ویسی و پرویز مظلومی برگزار و طی آن تیم‌های اول و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.ydyiw6dvvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما