يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 1166
هفته سوم لیگ برتر کاراته؛

تیم کاراته‌ استانداری قم با شکست سپاهان اصفهان مدعی شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم کاراته استانداری قم با عبور از سد تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر کاراته باشگاه‌های کشور مدعی شد.
تیم کاراته‌ استانداری قم با شکست سپاهان اصفهان مدعی شد
به گزارش قم نیوز، سومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر کاراته باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که کاراته‌کاهای استانداری قم در دو مسابقه حساس برابر حریفان خود به روی تاتامی رفتند و به دنبال رسیدن به صدر جدول موفقیت ارزنده ای را مقابل سپاهان کسب کردند.

در مهم‌ترین رقابت تیم‌های حاضر در مسابقات این هفته از لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، تیم کاراته استانداری قم از امیدهای صعود به پیکارهای سوپر لیگ این رشته، در جدالی حساس مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار گرفت که در نهایت توانست حریف خود را شکست دهد.

این هفته از رقابت‌ها با شرکت تیم‌های حاضر در پیکارهای لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت کاراته استان مرکزی به انجام رسید که طی آن کاراته کاهای استانداری قم در مجموع دو بخش کاتا و کومیته از سد امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گذشتند.

پیروزی تیم کاراته استانداری قم در مصاف با تیم امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حالی رقم خورد که در این مسابقه تیم کاتای استانداری حضور نداشت اما درخشش اعضای این تیم در جدال با رقبای خود در بخش کومیته به حدی بود که جبران غیبت تیم کاتا را کرد و در مجموع نتیجه به سود استانداری قم شد.

بعد از پیروزی قابل توجهی که در مقابل تیم امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برای تیم کاراته استانداری قم به دست آمد، این تیم در دومین رقابت خود مقابل تیم کاراته هیئت قزوین به روی تاتامی رفت که با توجه به حضور نداشتن تیم کاتا، با اینکه در بخش کومیته با اقتدار حریف خود را شکست داد اما در مجموع کاتا و کومیته بازنده این مسابقه شد.

این نتایج در حالی به دست آمد که در دومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر کاراته باشگاه‌های کشور، کاراته‌کاهای استانداری قم در دو مسابقه حساس برابر حریفان خود به روی تاتامی رفته بودند و یک پیروزی و یک باخت مقابل حریفان خود کسب کردند.

این در حالی است که پیکارهای هفته دوم لیگ بر‌تر کاراته با توجه به حضور تیم‌های آماده و مدعی در لیگ بر‌تر از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت نزدیکی بین تیم‌های حاضر در لیگ برای کسب سهمیه صعود به سوپر لیگ برگزار شد.

تیم کاراته استانداری قم بعد از اینکه نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ بر‌تر کاراته باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند، این هفته دو پیکار حساس با تیم‌های سپاه مرکزی و شهرداری تبریز داشت که یک پیروزی و یک باخت برای تیم استانداری قم به همراه داشت.

کاراته‌کاهای تیم استانداری قم در نخستین مسابقه خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ بر‌تر کاراته مقابل تیم کاراته سپاه مرکزی قرار گرفتند که در این دیدار با درخشش خیره‌کننده خود یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ را شکست دادند اما در دومین دیدار مقابل تیم کاراته شهرداری تبریز در میان ناباوری نتیجه را واگذار کرد.

دیدارهای این هفته در حالی برگزار شد که هفته نخست رقابت‌های لیگ بر‌تر کاراته باشگاه‌های کشور با صدرنشینی تیم کاراته سپاه استان مرکزی همراه شده بود و تیم استانداری قم نیز در تنها مسابقه خود تیم کاراته شهرداری شهر قدس را از پیش رو برداشته بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.vdyiw6dyvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما