يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 31795
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم:

قم نایب قهرمان دو و میدانی معلولان و جانبازان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت دو و میدانی‌کاران قم در کسب ۹ مدال از مسابقات دو و میدانی قهرمانی معلولین کشور خبر داد.
قم نایب قهرمان دو و میدانی معلولان و جانبازان کشور شد
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش با ابراز رضایت از عملکرد دو و میدانی‌کاران جانباز و معلول قم در مسابقات قهرمانی کشور، عنوان کرد: نمایندگان هیئت جانبازان و معلولین با آمادگی بالا در تمام رشته‌ها با حریفان خود به رقابت پرداختند و سرانجام با کسب ۹ مدال رنگارنگ موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و عنوان دوم تیمی این مسابقات شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن دو و میدانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان بزرگداشت پیشکسوت تیم ملی و قهرمان پارالمپیک سئول یعنی سید سعید چاووشی برگزار شد.

پیروزمنش اضافه کرد: تیم دو و میدانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با درخشش دو و میدانی‌کاران اعزامی خود به این مسابقات، موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ با ارزش شد و با احتساب مجموع امتیازات کسب شده، در بخش تیمی نیز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه به مدال‌آوران تیم اعزامی هیئت جانبازان و معلولین قم اشاره کرد و افزود: علی زره‌ساز موفق‌ترین چهره تیم هیئت قم بود که توانست دو مدال طلای این مسابقات در مواد ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر را به دست بیاورد و بدین ترتیب نقش ارزنده‌ای در نایب قهرمانی تیم قم ایفا کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: دیگر مدال‌آور تیم اعزامی هیئت قم در این دوره از مسابقات احمد اسلامی بود که موفق به کسب عنوان نخست، مقام قهرمانی و مدال طلای ماده ۱۵۰۰ متر و مدال برنز و عنوان سومی رشته ۴۰۰ متر شد.

وی ابراز کرد: مهدی عرب‌خراسانی دیگر دونده ۲۰۰ متر تیم هیئت جانبازان و معلولین استان قم در این مسابقات بود که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شد، ضمن اینکه مدال برنز و عنوان سومی این رقابت‌ها در ماده ۴۰۰ متر توسط محمدجواد حائری‌تبار کسب شد.

پیروزمنش افزود: سومین نماینده هیئت جانبازان و معلولین قم که در این رقابت‌ها موفق به کسب دو مدال شد ایمان عرب بود که با کسب دو مدال نقره و برنز در مواد ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، افتخاری ارزشمند و به یاد ماندنی را برای جامعه ورزش استان قم رقم زد.

وی با بیان اینکه احمد اسلامی و حسین آزاد به عنوان مربی و سرپرست تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین استان قم را در این مسابقات همراهی می‌کردند، بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱۸۰ ورزشکار از سراسر کشور به انجام رسید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما