يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 14760
به منظور شرکت در مسابقات دو ومیدانی آسیا:

ربانی با بدرقه قمی‌ها راهی هندوستان شد

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان صاحب نام دو ومیدانی قم با بدرقه مسئولان و علاقمندان رشته ورزشی دو ومیدانی استان قم همراه با سایر ملی پوشان راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
محمد محسن ربانی
محمد محسن ربانی
 به گزارش قم نیوز، برای حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی مردان و زنان آسیا، کاروان تیم ملی دو ومیدانی کشورمان در دو مرحله راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود و ملی پوش دو و میدانی قم در گروه اول اعزامی به این رقابت‌ها قرار داشت.
 
تعدادی از ملی پوشان دو ومیدانی کشورمان بامداد امروز یکشنبه نهم تیر ماه تهران را از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد کشور هندوستان و شهر پونای این کشور ترک کردند و گروه دیگر نیز روز یازدهم تیر ماه به این مسابقات اعزام می‌شوند.
 
در گروه نخست اعزامی تیم ملی دو ومیدانی کشورمان برای حضور در رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی آسیا به کشور هند، محمدمحسن ربانی قهرمان صاحب نام و سرشناس دو ومیدانی استان قم در رشته پرش با نیزه نیز حضور داشت و با امید به کسب دومین طلای آسیا راهی جدال با حریفان مطرح آسیایی شد.
 
این در حالی است که ترکیب تیم ملی دو ومیدانی کشورمان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را دو ومیدانی کاران آماده در مواد 100 متر، 200 متر، ده‌گانه، پرش با نیزه، 400 متر، پرتاب وزنه، 110 متر با مانع، 3 هزار متر، 5 هزار متر، 800 متر، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب چکش، پرتاب دیسک، هفت‌گانه و پرتاب وزنه تشکیل می‌دهند.
 
بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو ومیدانی، حسن تفتیان و رضا قاسمی در ماده 100 و 200 متر، هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج در ده‌گانه، محسن ربانی در پرش با نیزه، سجاد هاشمی و احسان طهماسبی در 400 متر، علیرضا مهر صفوتی در پرتاب وزنه و مریم طوسی در دوی 100 و 200 متر گروه نخست اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بودند که بامداد امروز یکشنبه نهم تیرماه عازم هند شدند.
 
همچنین روح‌الله عسگری در 110 متر با مانع، احمد فرود در سه و پنج هزار متر، سجاد مرادی و امیر مرادی در ماده 800 و 1500 متر، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، محمد ارزنده در پرش طول، کاوه موسوی و رضا مقدم در پرتاب چکش، محمد و محمود صمیمی در پرتاب دیسک، سپیده توکلی در هفت‌گانه و لیلا رجبی در ماده پرتاب وزنه روز سه شنبه یازدهم تیر ماه راهی این رقابت‌ها خواهند شد.
 
بیستمین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی آسیا در حالی روزهای دوازدهم تا شانزدهم تیرماه در پونای هند برگزار می‌شود که محمدمحسن ربانی آخرین بار در سال 2007 موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های رشته پرش با نیزه شده است و تلاش می‌کند دومین مدال خود را از مسابقات آسیایی در این دوره از پیکارها کسب کند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchvqnz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما