يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 15397
نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم:

بانوان قمی به طلا و برنز دو و میدانی بسیج کشور دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از موفقیت تیم اعزامی قم در کسب دو مدال طلا و برنز پیکارهای این رشته در مسابقات قهرمانی بسیج کشور خبر داد.
بانوان قمی به طلا و برنز دو و میدانی بسیج کشور دست یافتند
به گزارش قم نیوز،  راحله سادات واقفی اظهار داشت: نتایج مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی بسیج کشور حاکی از درخشش و عملکرد خوب و موفقیت آمیز دو و میدانی کاران قمی است و رهاورد این رقابت ها دو نشان طلا و برنز بود.
 
ارومیه میزبان بانوان بسیجی دو و میدانی‌کار کشور
 
وی با بیان اینکه سطح مسابقات رشته دو و میدانی در مواد مختلف مسابقات این رشته در این دوره از مسابقات قهرمانی بانوان بسیجی کشور بسیار بالا بود، بیان داشت: چهره هایی که سابقه حضور در پیکارهای قهرمانی کشور را نیز دارند، در این مسابقات به میدان آمده بودند.
 
واقفی با بیان اینکه بانوان آماده دوومیدانی کار قم در این پیکارها حضور داشتند، اضافه کرد: نتایج نهایی مواد مختلف مسابقات دوومیدانی بانوان بسیجی کشور در حالی مشخص شد که نفرات تیم اعزامی قم در دو رشته موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا و همچنین عنوان سوم و نشان برنز شدند.
 
نایب ریئس هیئت دو و میدانی استان قم ابراز کرد: رقابت در مواد مختلف مسابقات این دوره دوومیدانی قهرمانی بانوان بسیجی کشور در شهر ارومیه برگزار شد که در نهایت نمایندگان قم در مواد 60 متر با مانع و پرش سه گام به ترتیب نشان‌های طلا و برنز را از آن خود کردند.
 
نشان طلای 60 متر با مانع و برنز پرش سه گام برای بانوان قم
 
وی با بیان اینکه هر دو مدال تیم اعزامی بانوان بسیجی قم از ارزش بالایی برخوردار است، عنوان داشت: در رشته 60 متر با مانع خانم هانیه فیضی مدال آور تیم اعزامی بانوان بسیجی قم بود که بالاتر از رقبای کرمانی و خراسان رضوی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.
 
واقفی یادآور شد: هانیه فیضی در این ماده شایستگی زیادی برای قرار گرفتن در جایگاه نخست و کسب مقام قهرمانی و نشان طلا داشت و خوشبختانه در نهایت نمایندگان استان‌های کرمان و خراسان رضوی یعنی افطمه غنی زاده و فاطمه سادات حسینی را جاگذاشت.
 
وی اظهار داشت: همچنین در رشته دوی پرش سه گام، مقام اول به فاطمه رضاپور از گیلان رسید در حالی که مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را مریم اصغری از تیم بسیج خراسان رضوی کسب کرد و فاطمه محمدی از قم عنوان سوم را به دست آورد و صاحب نشان برنز شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcefx8z.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما