پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 15356
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم:

قم استعدادهای جدیدی به دو و میدانی کشور معرفی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری خوبی که در رده‌های پایه انجام داده‌ایم به زودی قم استعدادهای جدیدی به این رشته در سطح کشور معرفی می‌کند.
قم استعدادهای جدیدی به دو و میدانی کشور معرفی می‌کند
به گزارش قم نیوز،  علی رضایی تصریح کرد: خوشبختانه تمام نونهالان و نوجوانانی که از طریق سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و استعدادیابی شناسایی کرده‌ایم، همگی با حضور در نخستین رقابت کشوری موفق به کسب عنوان شده‌اند.
 
وی ادامه داد: قم مهد استعدادهای رشته دو و میدانی است و اگر کمی از نظر امکانات و فضای ورزشی و همچنین از نظر مالی حمایت شویم، قول می‌دهیم که قم در المپیک نیز دارای ورزشکار مدال آور از رشته دو و میدانی باشد.
 
هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: نگاهی به اعزام‌های انجام شده از ابتدای سال و نتایجی که دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات مختلف کسب کرده‌اند همگی حاکی از توانمندی و قابلیت‌های بالای قم در رشته دو و میدانی است.
 
وی به موفقیت‌های کسب شده توسط دو و میدانی‌کاران قمی در نخستین مرحله مسابقات دو و میدانی نونهالان پسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: این مرحله از مسابقات دو و میدانی نونهالان پسر در حالی به کار خود پایان داد که دو و میدانی‌کاران قمی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
 
درخشش دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور
 
رضایی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها که با شرکت تیم‌های مدعی از استان‌های صاحب دو و میدانی کشور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد، در 100 متر حمیدرضا حلاجیان از قم با 11 ثانیه و 87 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید.
 
وی یاد آور شد: همچنین در رشته 400 متر محمدرضا فریدی از تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم با زمان 55 ثانیه و 69 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و بالاتر از رقبای تعقیب کننده خود از تهران و البرز صاحب عنوان نخست شد.
 
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: در ماده 800 متر نیز محمدرضا توانگری از تیم هیئت دو و میدانی استان قم در جدال با رقبای تهرانی بعد از اسماعیل قادری از تهران با زمان دو دقیقه و 24 ثانیه و 62 صدم ثانیه به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.
 
قهرمانی قم در بخش تیمی مسابقات دو و میدانی کشور
 
وی عنوان داشت در ادامه این رقابت‌ها و در پایان پیکارهای ماده سه هزار متر محمدباقر تاجرامیر از قم با زمان 10 دقیقه و 22 ثانیه و 23 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و بالاتر از رقبای سمنانی و البرزی خود قهرمان دو و میدانی کشور شد.
 
رضایی بیان کرد: خوشبختانه در ماده 100 متر مانع نیز شاهد عملکرد کم نظیری از دو و میدانی‌کاران قمی بودیم و در حالی که در این ماده محمدحسین کرمی از تهران با زمان 15 ثانیه و 12 صدم ثانیه قهرمان شد، علی سلامتیان و مصطفی حسینی هر دو از تیم دو و میدانی قم به ترتیب با زمان‌های 16 ثانیه و چهار صدم ثانیه و 16 ثانیه و 6 صدم ثانیه دوم و سوم شدند.
 
دو و میدانی‌کاران قمی بالاتر از تهران، مرکزی و البرز
 
وی افزود: در ماده پرش طول نیز دو و میدانی‌کاران قمی سنگ تمام گذاشتند و طی آن حمیدرضا حلاجیان با پرشی به میزان پنج متر و 51 سانتیمتر قهرمان شد، در حالی که بعد از وی نماینده تهران در جایگاه دوم ایستاد و محمدرضا فریدی دیگر نماینده قم با پرش پنج متر و 11 سانتیمتر در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: در ماده پرش ارتفاع مصطفی حسینی از قم با یک متر و 45 سانتیمتر قهرمان شد در حالی که در همین رشته بعد از حسینی و یک نماینده از البرز، حسن شکری دیگر عضو تیم دو و میدانی قم با یک متر و 35 سانتیمتر به مقام سوم رسید.
 
وی یاد آور شد: در ماده پرتاب دیسک این بار حسن شکری با پرتابی به میزان 47 متر و 10 سانتیمتر افتخار آفرین شد و در جایگاه نخست ایستاد، ضمن اینکه در رده بندی تیمی قم قهرمان شد و تیم‌های البرز با 49 امتیاز، تهران 42 امتیاز، سمنان 26 امتیاز، مرکزی 12 امتیاز و توابع تهران با 9 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjmtev.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما