دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 15452
24 و 25 مرداد ماه:

مقاومت قم به مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم دو و میدانی مقاومت نماینده قم در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور شد.
مقاومت قم به مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان اعزام می‌شود
 به گزارش قم نیوز، امسال که تیم دو و میدانی مردان قم در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور شرکت نکرده است، تیم بانوان مقاومت به نمایندگی از هیئت دو و میدانی قم در لیگ بانوان این رشته حضور دارد.
 
بانوان دو و میدانی کار قم که در بین آنها استعدادها و ورزشکاران توانمندی نیز حضور دارند، مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور را در خرداد ماه پشت سر گذاشته‌اند و حالا قرار است در مرحله دوم لیگ به مصاف حریفان بروند.
 
این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی کشورمان، دیدارهای مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور کمتر از یک ماه دیگر به میزبانی تهران و با حضور تیم‌های مدعی لیگ به انجام برسد.
 
البته میزبان مرحله دوم مسابقات دو و میدانی باشگاهی بانوان مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران است و این مرحله از رقابت‌ها در بخش بانوان روزهای 24 و 25 مرداد ماه در مواد و رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.
 
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان در این مرحله از مسابقات ورزشکاران شرکت کننده از تیم‌های مختلف در 21 ماده با یکدیگر مسابقه می‌دهند در حالی که در مرحله اول که در خرداد ماه به انجام رسید،‌ تیم ثامن الحجج خراسان رضوی با کسب 244 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت.
 
همچنین در شرایطی که بانوان قمی در بخش انفرادی عملکرد خوب و جالب توجهی داشتند، در رده بندی تیمی بعد از ثامن الحجج خراسان رضوی، تیم‌های مقاومت و سفیر فارس به ترتیب با 152 و 135 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
 
در بخش انفرادی این رقابت‌ها و در رشته هفت گانه هانیه فیضی از تیم مقاومت قم در جمع برترین‌های این ماده قرار گرفت.
 
همچنین در ماده پرش طول شهناز جعفری از تیم مقاومت قم بعد از مهسا معتمدی و فاطمه برزنونی از تیم ثامن الحجج و سمانه کوهکن از تیم هیئت گلستان و بالاتر از فاطمه محمدی از سفیر فارس، الناز گیسوی از ملارد و مهدیه زعیمی خود را به عنوان یکی دیگر از چهره‌های موفق تیم مقاومت قم معرفی کرد.
 
فاطمه محمدی سومین عضو تیم مقاومت قم نیز در ماده 100 متر نیز بعد از مریم طوسی از تیم ثامن الحجج، فرزانه فصیحی از تیم مقاومت تهران، زهرا رئیسی از تیم سفیر فارس، الهام کاکلی از تیم ثامن الحجج و مهدیه جعفر بیگلو از تیم سفیر فارس بین برترین های ایستاد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgxt9q.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما