جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۲
کد مطلب : 51135
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

ثبات مدیریت شهری در قم به نفع این شهر است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ثبات مدیریت شهری در شهر قم به نفع این شهر است و مدیریت فعلی شهرداری قم برنامه مصوب دارد که ضروری است مورد پیگیری قرار گیرد.
ثبات مدیریت شهری در قم به نفع این شهر است
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب در قم با اشاره به رابطه دولت با شورای چهارم در قم اظهار کرد: در این شورا رابطه خوبی را با دولت داشتیم، شورای چهارم شهر قم هماهنگی خوبی با ارگان‌های دولتی در استان داشت و باید این هماهنگی در دوره فعالیت شورای پنجم شهر قم هم بیشتر شود.

وی ادامه داد: ثبات مدیریت شهری در شهر قم به نفع این شهر است، مدیریت فعلی شهرداری قم برنامه مصوب دارد و برای تحقق برنامه 1400 این شهر چهار سال زمان مانده است و اگر مساله ثبات مدیریت شهری در قم اتفاق بیفتد، این امر تاثیرات مثبت خودش را بر روی این شهر می‌گذارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: شورای پنجم این شهر باید از اجرای برنامه 1400 قم حمایت کرده و به شهرداری در مباحث مدیریتی کمک کند و شورای اسلامی پنجم باید با شهرداری همراهی داشته باشد.

سعادت طلب با اشاره به شیوه فعالیت شوراهای شهر در کشورهای پیشرفته اظهار کرد: این شوراها در کشورهای توسعه یافته جهان همچون هیأت منصفه عمل می‌کنند و نمایندگان اقشار مختلف در شوراها حضور دارند، اما در کشورمان هنوز به این مرحله نرسیدیم که شورای شهر هیأت منصفه باشد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر در کشورمان همچون یک هیات مدیره عمل می‌کند، اگر این گونه نبود، شورای شهر در ایران بهتر می‌توانست عمل کند.

عضو شورای شهر قم بیان کرد: باید اولویت‌های شهر توسط شورای شهر مشخص شود و این شورا از درخواست‌های مردم حمایت کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcenz8n.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما