سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 30048
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با قم نیوز:

تحریم‌های دشمن سبب خودباوری جوانان و رشد کشور شده است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به توانمندی‌های نسل جوان گفت: تحریم‌ها روحیه ابتکار و خلاقیت را در جوانان ما شکوفا کرده و به وسیله این خودباوری و روحیه می‌توانیم کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.
تحریم‌های دشمن سبب خودباوری جوانان و رشد کشور شده است
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با قم نیوز، با اشاره به فرارسیدن روز اعمال تحریم‌های اقتصادی دولت آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی که درسال ۷۴ توسط دولت آمریکا علیه کشورمان اعمال شد آغاز تحریم‌ها نبود چون ما از سال ۵۷ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دولت آمریکا تحریم شدیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: علت تحریم‌های اقتصادی که سال ۷۴ صورت گرفت نرمش‌های داخلی بود که توسط برخی انجام شد و خوب است که برخی از مسئولان و مدیران داخلی بدانند که نرمش عامل رفع تحریم‌ها نیست و همانند دولت سازندگی که این کار را کرد به هدفی نمی‌رسند.

حاجی صادقی با بیان اینکه تحریم‌ها عامل سربلندی کشور می‌شود بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی مشکلاتی را برای کشور ما ایجاد می‌کند اما در مجموع برای انقلاب ما سودمند است و سبب رشد وشکوفایی کشور ما می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به توانمندی‌های نسل جوان عنوان کرد: تحریم‌ها روحیه ابتکار و خلاقیت را در جوانان ما شکوفا کرده و به وسیله این خودباوری و روحیه می‌توانیم کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم توجه به تولید داخلی عنوان کرد: ما به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت تولید داخلی به صورت کامل توجه نکردیم چون اگر به جای رفع تحریم‌ها و رابطه با دنیای استکبار برصنعت داخلی و اقتصاد مقاومتی و خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و خلاقیت جوانان اعتماد داشته باشیم بی‌شک روزی دنیا را از تحریم‌ها پشیمان می‌کنیم.

وی با اشاره به آثار تکیه به صنعت داخلی تصریح کرد: توجه به دستاوردهای جوانان داخلی سبب می‌شود تا اقتصاد مقاومتی، اقتصاد سیاسی، فرهنگی و انقلاب ما از هر خطری مصون بماند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcev78x.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما