دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46708
منبع : خبرگزاری فارس
به کارگردانی سعید نجاتی صورت گرفت

دعوت «سربازان لک‌لک‌ها را دوست دارند» به جشنواره سلولارت آلمان

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سربازان لک‌لک‌ها را دوست دارند کاری از سعید نجاتی است که پس از کسب امتیازات گوناگون به جشنواره سلولارت آلمان دعوت شده است.
دعوت «سربازان لک‌لک‌ها را دوست دارند» به جشنواره سلولارت آلمان
به گزارش قم نیوز، فیلم کوتاه «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند»  به کارگردانی و نویسندگی سعید نجاتی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قم است که در جشنواره‌های گوناگون افتخار آفرین شده و اکنون برای حضور در بخش ویژه سینمای ایران به جشنواره سلولارت دعوت شده است.

این فیلم کوتاه که به مدت زمان هفت دقیقه تولید شده، در ارتباط با سربازیست که روز آخر خدمت؛ فرمانده از او می‌خواهد لانه لک لک روی برجک شماره پنج را خراب کند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که برای بیننده جذاب است.

محل ساخت فیلم کوتاه «سربازها لک لک‌ها را دوست دارند» در شهرک سینمایی دفاع مقدس است و با توجه به فضایی که دارد بیش از پیش این فیلم را طبیعی جلوه می‌دهد.

یکی از عوامل موفقیت یک فیلم در نظرسنجی‌ها و داوری‌ها را می‌شود وجود عوامل موفق و همراه با کارگردان ذکر کرد که در موفقیت این فیلم نیز صادق است.

از عوامل فیلم «سربازها لک لک‌ها را دوست دارند» می‌توان به منصور حیدری تصویربردار، مجید نجاتی صدابردار، مسیح مهاجری طراح صحنه و مدیریت تولید و  نقش آفرینی مجید شکری و رضا دهقان اشاره کرد.

این فیلم پیش از این در چند  جشنواره خارجی از جمله ایرانیان کانادا و ایرانیان آمریکا و...حضور داشته و نام سینمای قم را برسر زبان‌ها آورده است.

سعید نجاتی از دوره دیدگان انجمن سینمای جوانان دفتر قم، دارای کارشناسی تدوین و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره تهران و از مدرسین دانشگاه و سینمای جوانان ایران است و فیلم فیلم «سربازها لک لک‌ها را دوست دارند» نهمین ساخته وی در سال 1390 محسوب می‌شود.

«فیلم سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» پس از کسب موفقیت‌های گوناگون ملی و بین المللی در هجدهمین دوره جشنواره سلولارت که از تاریخ 25 تا 30 اپریل 2017 برابر با 6 لغایت 11 اردیبهشت 1396 در شهر جنا آلمان برگزار می‌شود که با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین فیلم‌های کوتاه ایرانی به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcevf8e.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما