دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 9482
به دلایلی نامعلوم

«سربازان لک‌لک ها را دوست دارند» از جشنواره وارش حذف شد

قم نيوز : قم نیوز: «فیلم کوتاه سربازان لک ‌لک‌ها را دوست دارند» که به مرحله مسابقه جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش در استان مازنداران راه یافته بود از بخش داوری حذف شد.
«سربازان لک‌لک ها را دوست دارند» از جشنواره وارش حذف شد
به گزارش قم نیوز، سربازان لک‌لک‌ها را دوست دارند فیلم کوتاهی است که به مدت زمان هفت دقیقه به کارگردانی سعید نجاتی ساخته شده است.

این فیلم روایتگر سربازی است که روز پایانی خدمت سربازی او فرا رسیده است و لک‌ لکی روی برجک پادگان لانه ساخته است که فرمانده پادگان متوجه این لانه روی برجک می‌شود و داستان این فیلم ادامه می‌یابد.

تصویر برداری این فیلم را منصور حیدری، نویسندگی را داوود جلیلی با همکاری سعید نجاتی و صدا برداری را مجید نجاتی بر عهده داشته‌اند. مجید شکری، علی اکبر نجاتی، مهدی کریمی، رضا دهقان و... در فیلم سربازان لک لک‌ها را دوست دارند به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و به کارگردانی سعید نجاتی ساخته شده است که پس از راهیابی به مرحله مسابقه هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش در استان مازندران در بخش داوری به دلایل نامعلومی حذف شد.

فیلم کوتاه سربازان لک ‌لک‌ها را دوست دارند پیش از این در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی دانشکده صدا و سیما شرکت کرده است. این فیلم جوایز جشنواره از خاک تا افلاک استان گیلان، بهترین تصویر برداری از جشنواره بسیج هنرمندان، جایزه بهترین تدوین از جشنواره فیلم و عکس را به خود اختصاص داده است.

فیلم کوتاه سربازان لک‌‌ لک‌ها را دوست دارند از شبکه‌های چهار سیما و جام جم به نمایش گذاشته شده است.

سعید نجاتی در مقطع کارشناسی در رشته تدوین تحصیل کرده و اکنون مدرسی انجمن سینمای جوان استان قم را بر عهده دارد. وی با ساخت ۹ فیلم کوتاه و شرکت در ۴۰ جشنواره ملی و فراملی گوناگون توانسته است جایزه برتر ۱۰جشنواره را از آن خود کند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.v8objh8ew9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما