سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 9491

آزمون فیلمسازی انجمن سینمای جوانان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همزمان با سراسر کشور ۷۰ نفر از جوانان قمی علاقمند به فیلمسازی در آزمون فیلمسازی انجمن سینمای جوانان شرکت کردند.
آزمون فیلمسازی انجمن سینمای جوانان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، علی بیطرفان در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون ورودی بیست و نهمین دوره یکساله آموزش فیلمسازی انجمن سینمای جوانان همزمان با سراسر کشور توسط انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قم برگزار شد.

وی در ادامه ابراز داشت: از تعداد ۷۰ داوطلب شرکت‌کننده در این آزمون ۱۳ نفر را خانم‌ها و ۵۷ نفر باقی مانده را آقایان تشکیل می‌دادند.

بیطرفان عنوان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون ۱۶ درس گوناگون آشنایی با سینما، فیلم‌سازی و ...را به مدت یک ساعت و نیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به زمان اعلام نتایج اشاره کرد و گفت: نتایج این آزمون سراسری از سوی انجمن سینمای جوانان ایران ۱۰ روز پس از تاریخ برگزاری آزمون ورودی دوره‌های فیلمسازی به دفاتر سرپرستی انجمن سینمای شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

مسئول انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: از مجموع ۷۰ نفر شرکت‌کننده در بیست و نهمین دوره یکساله آموزش فیلمسازی ۲۰ نفر که نسبت به دیگر شرکت‌کنندگان نمرات بالاتری کسب کرده‌اند برای شرکت در دوره تخصصی فیلمسازی معرفی می‌شوند.

بیطرفان در پایان ابراز داشت: سومین آزمون تخصصی فیلمسازی به صورت منسجم در سراسر کشور برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان دور نخست این دوره‌های تخصصی فارغ‌التحصیل و شرکت‌کنندگان دور دوم آن نیز هم‌اکنون در حال تحصیل هستند.

انتهاي پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.o8objh8ez9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما