قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در دور برگشت لیگ بر‌تر امید کشور به مصاف فرش آرای مشهد و زاگرس خوزستان می‌رود.
ماهان تندیس به مصاف فرش آرای مشهد و زاگرس خوزستان می‌رود
به گزارش قم نیوز، حریفات تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در مسابقات لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور مشخص شده‌اند و تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مهم‌ترین مسابقات پیش رو برابر فرش آرای مشهد و زاگرس خوزستان به میدان می‌رود.

جدول دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور اعلام شده است که بر این اساس تیم ماهان تندیس قم پس از حضور موفق در دور نخست، برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی به میدان می‌رود.

تیم فوتسال ماهان تندیس که در مرحله نخست این رقابت‌ها با کسب نتیجه‌ای خیره کننده و به دست آوردن ۶ پیروزی و ۱۸ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت اما برای حضور در مرحله نیمه نهایی باید در نخستین بازی با زاگرس خوزستان مسابقه دهد.

دومین دیدار تیم ماهان تندیس نیز برابر تیم میلاد تنکابن برگزار می‌شود اما مهم‌ترین حریف ماهان تندیس تیم فرش آرای مشهد است که در تلاش است با استفاده از امتیاز میزبانی به نیمه نهایی راه پیدا کند.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس روز ششم مرداد راهی مشهد می‌شود و نخستین بازی این تیم در دور برگشت لیگ بر‌تر امید در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان در یک گروه قرار دارد و به منظور صعود به دور پایانی و دیدار نهایی به دنبال حفظ صدرنشینی است.

فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، طا‌ها نعمتیان، محمد هاتفی، حمید رشیدی، امیرحسین اربابی، رضا علی مددی، علی فخاران، امین قنبری، میلاد حیدری، جعفر نجفی و محمد نمک‌شناس و مهدی زاهدی با مربیگری علی شریفی ترکیب تیم ماهان تندیس را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان تشکیل دهنده گروه نخست هستند که مسابقات دور برگشت این گروه نیز در رشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevp8w.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما