دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 21828

کار ماهان تندیس قم در دور برگشت آسان نیست

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم: کار تیم امید ماهان تندیس قم در دور برگشت لیگ بر‌تر فوتسال امید در مشهد آسان نیست.
کار ماهان تندیس قم در دور برگشت آسان نیست
به گزارش قم نیوز، علی شریفی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر راه ساری در لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور و قهرمانی در دور رفت این مسابقات اظهار کرد: امروز بازی بسیار سختی داشتیم زیرا پس از ۵ مسابقه پی در پی و بدون حتی یک روز استراحت به این مسابقه آمده بودیم و فشار زیاد بر روی بدن بازیکنان سبب شده بود میزان کارایی فنی تیم با کاهش قابل ملاحظه‌ای روبرو شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات متوالی و هر روزه علاوه بر اینکه سبب تحلیل قوای جسمانی بازیکنان می‌شود، خطر آسیب دیدگی را نیز بیشتر می‌کند و بر همین اساس، مسلم اولاد قباد بازیکن ملی پوش ما امروز نتواسنت به طور کامل در خدمت تیم باشد و تنها چند دقیقه به میدان رفت.

شریفی افزود: در ۵ بازی قبلی در ابتدای مسابقه حریف را پرس و برتری خود را برحریف دیکته می‌کردیم اما امروز با وجود اینکه باز هم مالکیت توپ در اختیار ما بود اما تحلیل تیم از یک سو و اشتباهات داوری از سوی دیگر سبب شد کارمان گره بخورد و به سختی راه ساری را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس بیان کرد: به طور کلی درباره داوری حرفی نمی‌زنم اما حالا که بازی با راه ساری را برده‌ایم به عنوان مربی تیم برنده می‌گویم که داوری مسابقه با راه ساری جانبدارانه و بسیار ضعیف بود.

شریفی درباره دور برگشت مسابقات عنوان کرد: با وجود اینکه در دور رفت عالی نتیجه گرفتیم و تمام ۱۸ امتیاز ممکن را کسب کردیم اما کار ما در دور برگشت آسان نیست زیرا تیم‌ها از ما شناخت پیدا کرده‌اند و بدون شک نفراتی را برا ی تقویت تیمشان جذب می‌کنند با این حال فکر می‌کنیم حتی کسب ۷ امتیاز از ۱۸ امتیاز در دور برگشت هم صعودمان به نیمه نهایی را تضمین می‌کند.

وی تصریح کرد: البته در دور برگشت در مشهد برای رکوردزنی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم مثل دور رفت تمام ۱۸ امتیاز ممکن را کسب کنیم و با قدرت به نیمه نهایی وارد شویم و برای این منظور پس از ورود به قم و چند روز استراحت، تمریناتمان را از سر می‌گیریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaanu.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما