چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 38923
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم

امكان تحصيل اتباع خارجي در ايران از افتخارات نظام اسلامي است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در بازديد از مدارس هجرت و كوثر ويژه اتباع خارجي، امكان تحصيل اتباع خارجي در ايران از افتخارات نظام اسلامي برشمرد.
امكان تحصيل اتباع خارجي در ايران از افتخارات نظام اسلامي است
به گزارش قم نیوز، استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم با حضور در دو واحد آموزشي هجرت و كوثر قم ويژه ي فرزندان اتباع خارجي مقيم قم، ضمن قدرداني تلاش مسئولان و كادر اين مراكز بر ضرورت رفع موانع تحصيل همه ي اتباع خارجي در قم تاكيد كرد.

استاندار قم با بيان اينكه ايجاد امكانات و شرايط تحصيلي براي اتباع خارجي از افتخارات نظام اسلامي است استان قم را يكي از استان قم ميزبان اتباع ده ها كشور دنيا برشمرد و افزود: جمهوري اسلامي ايران در راستاي تعاليم ديني و اهداف بشردوستانه گام هاي بلندي را در جهت تعليم و تربيت اتباع برداشته است.

نماينده عالي دولت در استان همچنين با اشاره به حضور دانش آموزان بيش از 35 مليت دنيا در اين دو واحد آموزشي خاطرنشان كرد: استان قم از آمادگي خوبي براي تامين امكانات آموزشي و تحصيلي فرزندان اتباع خارجي برخوردار است.

صادقي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري و تسهيلات دولت در خصوص آموزش اتباع خارحي تصريح كرد: با تسهيل شرايط، امكان تحصيل حتي براي اتباع غيرقانوني نيز فراهم شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcexo8x.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما