چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 48643
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم هیأت‌‌ تكواندو استان قم:

تكواندوكار قم به نشان نقره دانشجويان كشور دست يافت

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم هیأت‌‌ تكواندو استان قم از موفقيت تكواندوكار قم در كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره مسابقات انتخابي تيم ملي دانشجويان ايران خبر داد.
تكواندوكار قم به نشان نقره دانشجويان كشور دست يافت
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رضاپور اظهار کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران دو تن از بهترین‌های حال حاضر تکواندو قم یعنی محمد چهرقانی و علی صفایی حضور داشتند و خوشبختانه هر دو تکواندوکار موفق به کسب مدال شدند.

وی با بیان اینکه علی چهرقانی طلای این رقابت‌ها را کسب کرد، ادامه داد: صفایی با درخشش در رقابت‌های چند سال اخیر طعم کسب مدال از تک تک رده‌های سنی مسابقات کشوری این رشته را چشیده و به واسطه این درخشش خود به تیم ملی بزرگسالان ایران نیز دعوت شد.

سرمربی تیم هیأت‌‌ تکواندو استان قم افزود: صفایی در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی ایران به بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی، رتبه نخست را کسب کرد ولی با بی‌عدالتی از تیم ملی حذف شد تا فرصت حضور در این رویداد مهم برون‌مرزی سال جاری را از دست بدهد.

وی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی تکواندو با توجه به اینکه دو نفر را در وزن منهای 68 کیلوگرم تیم ملی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی نگه داشته بود، در سفر برون‌مرزی تیم ملی به تورنمنت بین‌المللی قزاقستان با وجود اینکه عملکرد صفایی از دیگر رقیب خود بهتر بود، متاسفانه نام وی را از تیم ملی حذف کرد.

رضاپور تصریح کرد: با این حال صفایی یک تکواندوکار جوان، مستعد و آینده‌دار است و هرگز امیدهای خود را برای رسیدن به مدارج بالاتر در این رشته ورزشی از دست نداد و در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان ایران توانست تا دیدار فینال با نتایج بسیار خوب حریفان خود را شکست داده و در نهایت مقام نایب‌قهرمانی را کسب کند.

وی تصریح کرد: تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران اواخر مرداد ماه سال جاری باید در مسابقات جهانی به میدان برود، رقابت‌هایی که به میزبانی کشور چین‌تایپه به انجام می‌رسد و امیدواریم که نمایندگان قم در اردوی تیم ملی به خوبی آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها حفظ کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcexp8e.jh8vei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما