پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 23302

مسابقات شنای دانشجویان کشور در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات شنای دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه حضرت معصومه (س) قم و استخر کوثر در قم برگزار شد و تیم‌های بر‌تر مشخص شدند.
مسابقات شنای دانشجویان کشور در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات شنای دانشجویان دختر دانشگاه‌های متطقه ۴ کشور با شناسایی نفرات بر‌تر در قم پایان یافت و نماینده قم عنوان تیم اخلاق را به دست آورد.

این مسابقات که دوازدهمین دوره مسابقات شنای دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه چهار محسوب می‌شد به میزبانی دانشگاه حضرت معصومه (س) قم و با همکاری هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم برگزار شد و در ‌‌نهایت تیم شنای دانشگاه صنعتی اصفهان در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت.

در مراسم اختتامیهٔ این دوره از مسابقات که با حضور دکتر محمد پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عباس جهان بینی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار گردید، تیم دانشگاه صنعتی اصفهان با کسب ۸ مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز، به عنوان مقام نخست معرفی شد.

تیم‌های دانشگاه اصفهان با کسب ۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۲ برنز و دانشگاه کاشان با کسب ۳ مدال برنز جایگاه‌های دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند.

نشان اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم شنای دانشگاه حضرت معصومه (س) تعلق گرفت در زینب تشکینی شناگر تیم دانشگاه قم در این مسابقات در ماده ۵۰ متر قورباغه به مقام دوم دست یافت و همین شناگر در ماده ۱۰۰ متر مقام سوم را کسب کرد تا تنها مدال آور تیم میزبان حالی که لقب گیرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcj8te8.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما