پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 29653
مدیر کل ورزش و جوانان قم:

۲۵۰۰ مسافر نوروزی در اماکن ورزشی قم استقرار یافتند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه ظرفیت اسکان روزانه اماکن مشخص شده اداره کل ورزش و جوانان قم در ایام نوروز ۳ هزار نفر است گفت: ۲۵۰۰ مسافر نوروزی در اماکن ورزشی قم استقرار یافتند.
۲۵۰۰ مسافر نوروزی در اماکن ورزشی قم استقرار یافتند
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی اظهار داشت: بخشی از برنامه اسکان مسافران نوروزی و زائران شهر کریمه اهل بیت (ع) بر عهده اداره کل ورزش و جوانان قم بود از چند روز مانده به آغاز سال نو، اماکن ورزشی قم برای میزبانی از مهمانان نوروزی آماده شدند.

وی افزود: ۲۵۰۰ مسافر نوروزی در اماکن ورزشی قم شامل یک خوابگاه ویژه ورزشکاران و سالن‌های چند منظوره استان قم استقرار یافتند و روند اسکان مسافران در این اماکن با همکاری عوامل مشخص شده به خوبی انجام شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ظرفیت خوابگاه ورزشی مرحوم سلطانی‌نژاد ۳۰۰ نفر است که با آغاز تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران نورورزی قم قرار گرفت و سالن‌های ورزشی سطح شهر قم نیز با ظرفیت ۱۰۰ درصدی میزبانی از مسافران را بر عهده گرفتند.

عابدی بیان داشت: ۵ سالن ورزشی وابسته به اداره کل ورزش و جوانان برای این منظور مورد استفاده قرار گرفتند و ۷ سالن ورزشی نیز برای مواقع لزوم در حالت آماده باش قرار گرفت چنان که سالن ۶۰۰ نفری شهید محمود رضاییان و نیز سالن‌های بدمینتون مرحوم حامد فرهمند، خانه والیبال شهید طاهریان، سالن دوهزار نفری شهید حیدریان و سالن مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد در فهرست سالن‌های عملیاتی قرار داشتند.

وی عنوان کرد: ظرفیت اسکان روزانه اماکن مشخص شده اداره کل ورزش و جوانان قم در ایام نوروز ۳ هزار نفر است و میزبانی مطلوب اماکن ورزشی قم به لطف تلاش دسته جمعی و کار گروهی مسئولان مربوطه انجام شده و تلاش آن‌ها قابل تقدیر است.

مدیر کل ورزش و جوانان قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی قم در سال ۹۴ در دستور کار قرار دارد و مبالغی که در سفر ریاست جمهوری به قم با مبلغ ۸ میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفت در راستای بهسازی، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بود.

عابدی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد وزارت ورزش و جوانان برای مشارکت بخش خصوصی در ورزش، دستورالعملی برای نحوه ساز و کار مشارکت بخش خصوصی تدوین و ابلاغ شده و از علاقمندان به مشارکت در تکمیل و اجرای پروژه‌ها استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcexp8w.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما