دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 27321
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب:

برخورد حاکمان بحرین، استقامت ملت بحرین را تداوم می‌بخشد

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل مجمع تقریب مذاهب با صدور بیانیه ای درباره انتخابات بحرین گفت: شیوه برخورد حاکمان بحرین با ملت و سرکوب انقلاب آنان سبب پافشاری بر تداوم استقامت ملت بحرین و رهبران آن‌ها می‌شود.
برخورد حاکمان بحرین، استقامت ملت بحرین را تداوم می‌بخشد
به گزارش قم نیوز، آیت الله محسن اراکی با صدور بیانیه ای درباره انتخابات بحرین با محکوم کردن شیوه برخورد حاکمان بحرین با انقلاب مردمی اظهار کرد: شیوه برخورد حاکمان بحرین با ملت و سرکوب انقلاب آنان سبب پافشاری بر تداوم استقامت ملت بحرین و رهبران آن‌ها می‌شود.

در این بیانیه آمده است: با خبر شدیم که دولت بحرین شیوهٔ جدیدی را در سرکوب سیاسی در پیش گرفته است؛ به این صورت که یک دوره انتخابات صوری برگزار کند در حالی که اکثریت قریب به اتفاق ملت بحرین و رهبران دینی و سیاسی آن حضور ندارند. آن‌ها این انتخابات صوری را تحریم کردند؛ چرا که در آن شیوه‌ای از شیوه‌های سرکوب و به تاراج بردن حقوق ملت بحرین را در تعیین سرنوشت خود دیدند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ما این استقامت با شکوه ملت بحرین و رهبران دینی و اندیشمندان سیاسی و نخبگان آگاه آن‌ها، و پافشاری در بدست آوردن حق ملت در تعیین سرنوشت خود، و مبارزه بر ضد استبداد و کشتار بی‌رحمانه فرزندان این ملت بزرگ و سلب آزادی و زندانی کردن رهبران بزرگ سیاسی ایشان را ارج می‌نهیم. عزم این ملت بر تحریم انتخابات صوری متأخر که هدفی جز مصادره کردن حق ملت بحرین در تعیین سرنوشت خود ندارد را تبریک می‌گوییم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما دوباره حاکمان بحرین را نصیحت می‌کنیم که به خود آمده، راه ملت را در پیش گرفته، ملت خود را در جهت تحقق خواسته‌های مشروع یعنی تعیین سرنوشت، آزادی بیان، استقلالیت از چیرگی بیگانگان و بهرمندی از حقوق بشری را که شرع مقدس اسلامی و عرف بین‌المللی تأیید کرده است، یاری دهند. چرا که شیوهٔ برخورد حاکمان بحرین با ملت خود و سرکوب انقلاب حکیمانه آن و خفه کردن صدای آزادگان از رهبران دینی و سیاستمداران چیزی جز پافشاری بر تداوم استقامت و مطالبه حقوق بر ملت بحرین و رهبران و نخبگان آن نمی‌افزاید، و خدای عز و جل بر پیروز گردانیدن آن‌ها تواناست.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: خدا ملت، علما و رهبران آزادهٔ بحرین را حفظ کند و برای آن‌ها یک پیروزی سریع و گشایش نزدیکی را بنویسد؛ چرا که او شنوا و اجابت کننده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcezx8w.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما