شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 7188
شادنوش خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه ارتباط صحیح با مشتری در جلب رضایت آنان تأثیر شایانی دارد، گفت: کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در قم برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در قم
به گزارش قم نیوز، زهرا شادنوش با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش بازرگانی به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، بیان کرد: آموزش‌ها بر اساس نیازهای روز جامعه به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی به برگزاری دوره مدیریت ارتباط با مشتری که به صورت کارگاهی در مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برگزار می‌شود اشاره و ابراز کرد: دانشجویان، تجار و بازرگانان از جمله شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی هستند.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم سر فصل‌های این دوره آموزشی را شناخت انواع مشتری، وفادار کردن مشتری، راضی کردن مشتری ناراضی و مدیریت شکایت مشتری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری برای ادامه ارتباطات تجاری بسیار ضروری است، تصریح کرد: جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمان‌ها متحول کرده است و سازمان‌ها به مشتریان تنها به عنوان یک مصرف‌کننده نگاه نمی‌کنند.

شادنوش به نقش مشتریان در فرآیند تولید کالا و توسعه دانش اشاره کرد و ادامه داد: در زمان کنونی مشتریان سازمان‌ها در تولید کالا و ارائه خدمت، رویه‌های انجام امور و فرایندها، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند.

وی اضافه کرد: مدیریت موثر و کارآمد رابطه با مشتری، خلق و ارائه ارزش به مشتری از مهم‌ترین مباحث مورد علاقه و توجه محققان و مدیران سازمان‌ها محسوب می‌شود که در این کارگاه آموزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری از روز ۱۹ خرداد به مدت ۱۶ ساعت آموزشی آغاز خواهد شد و تدریس این دوره را حسن محمدی مبارز به عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cdeiw6dycgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما