سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 14622
همزمان با گرامیداشت دهه تولید ملی:

14 طرح صنعتی بزرگ و متوسط در قم افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: همزمان با گرامیداشت «دهه تولید ملی»، 14 طرح صنعتی بزرگ و متوسط در سطح استان قم افتتاح می‌شود.
14 طرح صنعتی بزرگ و متوسط در قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور، با اشاره به فرا رسیدن روز صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که در کشور انجام شده است استان قم نیز همگام با سراسر کشور اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوعی را در دستور کار دارد.
 
وی با اشاره به نام‌گذاری روز نخست تا روز دهم تیرماه سال جاری بیان داشت: با همکاری تشکل‌های عضو شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت و مسئولانی که به نوعی در این زمینه مرتبط هستند برنامه‌های گوناگونی مانند افتتاح تعدادی از پروژه‌های صنعتی بزرگ و متوسط در سطح استان قم برگزار خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم،برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی، همایش استانی گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجلیل از نمونه‌های این عرصه را از دیگر برنامه‌های دهه تولید ملی ذکر کرد.
 
وی دیگر برنامه‌های گرامیداشت «دهه تولید ملی» را تقدیر از برگزیدگان بخش صنعت، معدن و تجارت و افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها دانست و گفت: این نمایشگاه از پنجم تا هشتم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود.
 
عالی پور اضافه کرد: در این راستا 14 طرح صنعتی بزرگ و متوسط در استان قم افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcewp8z.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما