شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 31769
منبع : روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد

برگزاری نشست تخصصی معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان‌شهرهای کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از برگزاری نشست تخصصی معاونین حمل و نقل و ترافیک کلان‌شهرهای کشور به میزبانی شهرداری قم خبر داد.
برگزاری نشست تخصصی معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان‌شهرهای کشور در قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن از برگزاری نشست تخصصی معاونین حمل و نقل و ترافیک کلان‌شهرهای کشور به میزبانی شهرداری قم خبر داد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم هم‌اندیشی و تبادل نظر در راستای ارتقای سطح خدمات‌دهی در حوزه حمل و نقل و ترافیک را از اهداف این نشست عنوان کرد و افزود: ارائه راهکارهای نوین در حوزه حمل و نقل عمومی از دستور کارهای این نشست است و در این راستا کارگروه‌های تخصصی نیز تشکیل می‌شود.

وی تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این نشست را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی مدیران عامل سازمان‌های اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، قطار شهری و ترافیک از جمله برنامه‌های این نشست است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این نشست روز پنجشنبه پانزدهم مرداد ماه با حضور مدیران و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود تصریح کرد: نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی معاونین حمل و نقل و ترافیک و مدیران عامل سازمان‌های تابعه حوزه حمل و نقل و ترافیک کلانشهرهای کشور در روز پنجشنبه آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1edm.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما