جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 32518
معاون شهردار قم عنوان کرد

پیشرفت ۵۳ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح ۱۵ خرداد قم

قم نيوز : قم نگار: معاون شهردار قم با اشاره به پیشرفت ۵۳ درصدی تقاطع غیرهمسطح ۱۵ خرداد از تکمیل پروژه پل ‎میثم تا پایان سال جاری خبر داد.
پیشرفت ۵۳ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح ۱۵ خرداد قم
به گزارش قم نگار، علیرضا قاری قرآن با اشاره به رکود اتفاق افتاده در پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهر قم به دلایل مختلف،‌ اظهارداشت: مجموعه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در دو سه هفته گذشته سرعت یافته است.

معاون شهردار قم با بیان اینکه در روند اجرای برخی پروژه‌ها، مشکلات شهری وجود دارد؛ افزود: عملیات اجرایی تقاطع ۱۵ خرداد طی دو هفته گذشته تشدید یافته است و نزدیک ۶۰ متر از پل رو گذار بتن‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۳ ستون از تقاطع ۱۵ خرداد راه‌اندازی شده است، خاطرنشان‌کرد: زیرگذر و همچنین یکی از پل‌های همسطح پروژه ۱۵ خرداد شروع شده‌است.

قاری قرآن با بیان اینکه جابه جایی آب و برق و فاضلاب در حال انجام است، افزود: ۵۳ درصد کار پروژه ۱۵ خرداد انجام شده و تا پایان سال تکمیل می‌شود.

معاون شهردار قم با اشاره به اینکه بلوار مرجعیت ۳۰ درصد پیشرفت کلی دارد، تاکیدکرد: ظرف ۳ ماه آینده فاز اول این پروژه و به طور کلی تا یک سال آینده کل تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه طول پروژه بلوار مرجعیت ۹ و نیم کیلومتر است، تصریح کرد: تا پایان سال جاری فاز اول و دوم این پروژه تکمیل می‌شود.

قاری قرآن با اشاره به اینکه ۳ لوپ از پروژه ۹ دی تا پایان سال تحویل داده‌می‌شود، خاطرنشان‌کرد: پروژه پل میثم هم که پیشرفت ۳۳ درصدی داشته است تا قبل از پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcivwap.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما