چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 32079
معاون شهردار قم خبر داد

بهره‌برداری از ۴ پروژه عمرانی کلان شهر قم تا پایان امسال

قم نيوز : قم نگار: معاون ‌شهردار‌ قم با اشاره به بهره‌برداری از تقاطع ۱۵ خرداد در دهه فجر امسال، از بهره‌برداری ۴ پروژه عمرانی کلان تا پایان سال خبر داد.
بهره‌برداری از ۴ پروژه عمرانی کلان شهر قم تا پایان امسال
به گزارش قم نگار، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح ۱۵ خرداد حدود یک سال است که متوقف بوده است، اظهارداشت: بالغ بر دو هفته است که کار عمرانی این پروژه از سر گرفته شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه این تقاطع غیرهمسطح ۱۵ خرداد در ۲۲ بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها عملیات عمرانی این پروژه تا پایان سال ۹۴ در هر سه سطح به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به معارضات موجود در احداث این پروژه، تاکید کرد: معارضات ملکی و تسهیلات آب و گاز از جمله این معارضات است که در حال هماهنگی است که همزمان باهم صورت‌ گیرد.

قاری‌قرآن با تاکید براینکه وعده اتمام این پروژه در پایان سال تحقق می‌یابد، خاطرنشان‌کرد: پروژه پل روگذر میدان میثم هم همزمان با پروژه ۱۵ خرداد به بهره‌برداری‌ می‌رسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به حجم بالای کار در پروژه بلوار مرجعیت، پیش بینی‌کرد: کار احداث این پروژه نیز در نیمه اول سال ۹۵ به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه مرجعیت در سه فاز به انجام می‌رسد، تصریح کرد: فاز اول این پروژه که به طول یک کیلومتر است و تا سه راه کریمی را در برمی‌گیرد تا ابتدای مهرماه امسال تکمیل می‌شود.

قاری قرآن ضمن وعده بهره‌برداری از مابقی بلوار مرجعیت تا اردیبهشت ۹۵، افزود: پروژه میدان جمهوری هم که در ۴ لوپ آن انجام شده‌است ۴ لوپ باقی مانده هم در اول سال ۹۵ به بهره‌بردای می‌رسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه تا ابتدای سال ۹۵ چهار پروژه اصلی نیمه تمام به پایان می‌رسد، تاکید کرد: دو تقاطع غیر هم سطح بلوار پیامبر اعظم (ص) با تقاطع کریمی و حکیم همزمان با پروژه‌های دیگر انجام می‌شود که تا انتهای سال به بهره بردای می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی ۶ پروژه انجام شده است، گفت: برنامه ریزی برای شروع برنامه‌های جدید را هم در دست داریم که در زمان معین اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaowne.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما