?>?> روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است | قم نیوز
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 25559

روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم، با صدور بیانیه ای به مناسب روز قدس گفت: روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است.
روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش روز چهارشنبه در این بیانیه آورده است: روز قدس، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلي همدلي و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

این بیانیه ادامه یافته است: این روز تبلور عيني حمايت امت واحده اسلامي و ملت هاي آزاده و مستقل جهان از قيام و آزادي خواهي ملتي بزرگ و قهرمان و روز خروش فريادها و به صحنه آمدن اراده هايي براي محكوميت هر گونه تجاوز و اشغالگري است.

بیانیه حاکیست: اين روز بزرگ و يادگار ارزشمند امام راحل و عظيم الشأن، هر ساله نور و اميد تازه اي را بر دلهاي مظلومان فلسطين، تابانده و عزم و اراده آزادگان و حق خواهان جهان را براي مقابله با توطئه هاي اسراييل غاصب و حاميان اين رژيم، مصمم و استوارتر مي سازد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس امسال در حالي برگزار مي شود که جهان اسلام بيش از هر زمان ديگري غصه‏دار خون‏های به ناحق ریخته شده مردان و زنان مظلوم و بي دفاع و كودكان معصوم غزه مقاوم به دست رژيم جنايتكار صهيونيسم و كشتار بي رحمانه شيعيان عراق توسط تروريست هاي مزدور و تكفيري داعش است و دردمند تر از آن، سكوت غمبار و معنا داري است كه نهادها و مجامع بين المللي و مقامات كشورهاي به اصطلاح مدافع دموكراسي و حقوق بشر و سران ساكت كشورهاي اسلامي در قبال اين جنايت هاي ضد بشري پيشه كرده اند.

استاندار قم، در پایان از آحاد مردم مومن، روزه، دار، پارسا و انقلابي قم دعوت کرد تا در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوي ايران اسلامي، با مشت هاي گره كرده و پرشور تر از هميشه، در راهپيمايي عظيم روز قدس شركت كرده و ضمن محكوم كردن اين گونه جنايات ددمنشانه بر عليه مسلمانان، فرياد رهايي قدس شريف از چنگال رژيم غاصب صهيونيسم و نابودي دشمنان اسلام و مسلمين را سر بدهند

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1td0.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما