شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 31237
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم:

جذب اعتبار در ادارات در سال ۹۳ مثبت بوده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم گفت: در سال ۹۳ جذب اعتبار ادارات قم به‌جز دستگاه‌هایی که فعالیت عمرانی داشته‌اند، مثبت بوده است.
جذب اعتبار در ادارات در سال ۹۳ مثبت بوده است
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: در سال ۹۳ در اکثر دستگاه‌های استان قم جذب اعتبار موردقبول بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با اشاره به اینکه در برخی ادارات مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب اعتبار با مشکل مواجه بوده است، افزود: در این ادارات چون فعالیت‌های عمرانی در دست احداث داشتند جذب اعتبار پایین است.

رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته در دو سفر دولت به استان قم ذکرشده بود که تخصیص بودجه استان قم صد درصد است، تصریح کرد: ما تصور می کریم که تخصیص اعتبار برای تمام پروژه‌ها اعتبار صورت می‌گیرد و ما فقط توزیع زمانی می‌کنیم که متأسفانه این‌طور نشد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص شرکت‌ها و پروژه‌هایی که در اولویت بودن‌اند ابتدا انجام شد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته تخصیص دور آخر بودجه هم ابلاغ‌شده بود اما پولش اختصاص داده نشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfe0dm.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما